• Kejo

Billy's Bootcamp

Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?

Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.

Någon som har testat eller hört något om detta?

• Svar på tråden Billy's Bootcamp
  • Runguska

Så snart min man ska jag fråga om denna. Jag beställde kläder igår så han kanske ställer sig lite skeptisk. Aja, jag får vara lite taktfull. Har han köpt den iPod han funderade på imorse så frågar jag, annars beställer jag iPoden till honom för att sedan "komma på" att jag vill ha en Billy!

• Era

Hej! Tänkte höra om ni fortfarande använder dvd:n med billy. Eller ledsnar man fort? Har ni fått några resultat? Funderar själv på att gå med i "klubben". Men avråd mig gärna om det inget är att ha. /Era

• HelenN

Jag följer schemat man får med paketet och har snart gått igenom första veckan. Jag är helnöjd och känner själv att jag orkar mer för varje gång. Och då kan jag tillägga att jag inte tränat på ett bra tag innan (typ 2 år). Jag ångrar INTE mitt köp av Billy!

• Era

Låter superbra HelenN
    Ni som började för ett par månader sedan då, har ni kommit av er? Eller tränar ni så mycket att ni inte har tid att hänga här?

• exiteme

Fick hem min dvd igår. Kass tajming..*S* Jag ligger med feber, frossa & ont överallt

• HelenN
    exiteme skrev 2006-09-19 08:56:34 följande:
    Fick hem min dvd igår. Kass tajming..*S* Jag ligger med feber, frossa & ont överallt
    Nä vad trist! Hoppas du blir bra snart så du kan sätta igång snart! Krya på dej!

Jag körde Cardio igår för första gången. Är det bara jag som har fått igång en enorm svett-produktion???? Förvånad Men det känns jättebra! Är såå glad att jag köpte hem Billy! Skrattande
  • Runguska

Beställde Billy idag! Det stod att normal leveranstid är på mellan 10-14 dagar. Hur snabbt gick det för er? Kom paketet i brevlådan eller fick ni hämta ut på Posten (stort?)?

• HelenN

Ja min Billy fick jag hämta på posten. Är ju 4 dvd + Billybanden och lite infopapper. Tror det tog 10 dagar för min att komma.

• Melle85

NU har jag oxå beställt Billy, måste det ta så lång tid att få hem den?!
    De hade ju en fraktfri vecka nu så jag passade på.

• Runguska

Jag fick hem Billy i Torsdags. Med andra ord gick leveransen snabbare än väntat! Jag skulle träna igår med den, men så gick scartsladden sönder så jag inte fick något ljud. Jag hann igenom uppvärmingen i vilket fall och jag kan meddela att bara den gav mig träningsvärk i låren!

Nu har jag fixat en ny scartkontakt så imorgon är det dags igen!

• Melle85

Yiiiihaaaa, nu har jag fått hem Billy och det var ju skitkul och ordentligt svettigt. Känns verkligen i armarna

• Runguska

För mig har det mest känts i låren, men det beror nog på att jag inte pallar med armhävningarna... Annarshar jag inte hunnit/orkat träna så mycket som tänkt vilket känns trist.

Nästa vecka ska jag dock satsa för fulölt då jag fundera rpå att börja spela volleyboll och inte vill komma dit första gången som den kanelbulle jag är nu när det kommer till fysik!

• Melle85

Jaha, känns allt en del i låren här med. HAr träningsvärk överallt känns det som.

Hoppas du hinner med mera träning framöver. Jag måste helt klart köra gärnet till Billy ikväll igen

• HelenN

Följer ni schemat som följer med eller tränar ni vad ni känner för och när ni vill?
    Jag har hittills följt schemat och det känns bra! Dags för Basic idag! Jag är så glad att jag köpte Billys! Mätte mej igår och har minskat 7 cm i midjan på 6 veckor!

• Melle85

Wow! Grattis!

Jag har inte följt schemat, och kommer inte göra det. Tränar när jag har tid (och lust )

• sladdenskåne

Ha ha vad glad jag blir när jag läser detta..Jag tränar oxå med Billy ,han är störtskön..Men oj vilken träningsvärk,men det är kul...Lika svettig varje ggr....

• Runguska

Imorgon ska jag iväg och hjälpa mormor packa grejer inför en flytt, men på tisdag måste jag ha tid för Billy... Även då ska jag iväg i och för sig - på habilitering. Aja, på onsdag har jag ingenting att skylla på så då måste jag absolut.

Jag gillar träningen, bara det att jag haft så mycket att göra. Då jag väl kommer igång, på onsdag senast ska jag följa schemat har jag planerat. Kanske inte med maten, men då det kommer an på träningstillfällen och med vilken film.

Jag har sett att det i USA släppts fler filmer och även nya gummiband. De nya ska visst ha vikter i sig som kan tas bort - det måste ju göra det hela (om möjligt) ännu jobbigare. Hoppas TV-shop eller liknande tar hem även dessa med filmer om ett tag då man är tränad nog att palla dem!

• exiteme

Du milde jävel. Körde Billys för första gången igår. Utan gummiband och ändå orkade jag knappt. Idag har jag ont ÖVERALLT!!!!!*S* Att ta hand om fyra barn idag, blir ingen höjdare...AJ!

Svar på tråden Billy's Bootcamp