Billy's Bootcamp
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Melle 85:
Idag har jag kört mitt andra pass med Billy. Och killen har tempo...! Jag körde Basic-programmet båda gångerna. Hjärtat får jobba ordentligt och hela kroppen får sig en ordentlig genomkörare. Efter första passet i förgår hade jag träningsvärk i nästan hela kroppen och i muskler jag inte visste fanns (typ _djupt_ inne i magen m.fl. ställen). Och då har jag ändå power walkat + kört lite styrketräning flera gånger i veckan sedan sonen föddes för 9 månader sedan.
Jag gillar Billys träning starkt.
Maken min däremot klarade inte av kordinationen. Det är nog bra om man har lite vana från aerobics el.dyl.
/Ika
Ingen som tröttnat?
*vill ha*
Ika76: Oki det låter ju jättebra
Har letat på nätet, men det verkar inte som om någon säljer den begagnad. Så då MÅSTE den ju var bra..*S*
Skulle beställa den från TV-shop, men de har inte fraktfritt just nu (*morrar* ) och jag är snål (läs: ekonomisk). Ser någon om den kommer fraktfritt, så säg till mig!
Jag fick mail om att allt var fraktfritt men det kanske de redan slutat med!
jag tränar fortfarande med billy. gillar det men hänger inte riktigt med i koordinationen...men det går väl snart när man har lite mindre fett som hänger och slänger och lite mer muskler:)
har kört cardio de senaste dagarna... synd jag känner inget i magen men däremot massor i ryggen... från basic kände jag mest i benen och i armar...
träna på.'tycker billy e super
Åh jag hoppas mitt Billy-paket kommer på posten snart!
Vill ju bara sätta fart nu!
Hej ! Är den att rekomendera billy boothcamp..? det står mellan den o pilates ! Vilken ska man ta?? Funderar starkt på Billy !
min syster är här idag o hon har billy med sig *flin* så väntar på att även hennes barn ska somna.. bara ett kvar nu hahahahaha, sen ska vi ge järnet.. vågen på viktklubb.se imorgon jue så måste få bort lite av helgens kalorier hahaha
maddeofreddes
Jag körde pilates från början men bytte till billy, kan säga att jag inte ångrar det för en sekund. Billy är bäst
Och det är ju absolut helt klart värt pengarna. Kommer aldrig sälja min Billy