• Kejo

Billy's Bootcamp

Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?

Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.

Någon som har testat eller hört något om detta?

• Svar på tråden Billy's Bootcamp
  • maddeofreddes

Petronella77
    Tja det är liksom sent att ändra sig nu.. Skickade in beställningen på Billy i fredags.. Ser framemot det !

• HelenN

Ni som köpt Billys, hur lång tid tog det innan ni fick hem den? Jag längtar såå tills min dyker upp här! Vill inte vänta mera nu! Speciellt inte efter en trevlig helg med Mycket gott att äta och dricka!!!

• exiteme

Ingen som beställt via ebay? De ligger runt 23 dollar där. Funderar på om man ska slå till.

• HelenN

Yes!!! Nu har Billy kommit hit oxå! Ska prova Basic idag. Satt och tittade på det igår, heregud, man blev ju trött bara av att titta på! :-O Är den så tuff som den ser ut oxå eller?

• exiteme

Så, nu kommer jag att spana efter brevbäraren varje dag. Har äntligen beställt! Nu ska graviditetskilona väck!!!

• E l l a

Hakar på er här! Jag provade Billys Bootcamp idag och....herre gud - jag höll på att dö under uppvärmningen bara! Jisses vad bra det är, och ovanligt kul faktiskt. Såg han hade en massa Tae Bo videor med som man kanske ska prova...

• HelenN

Ja då har jag provat Basic för första gången! *PUH* det var jobbigt! Kan villigt erkänna att jag inte tränat så hårt på vääldigt länge!!! Men det var kul!
    Hmm ska bli kul att se om jag kommer ur sängen i morgon!

Hur går det för er andra? Ser ni nåt resultat?
    Jag hade ju inte blivit ledsen om mitt gäddhäng reducerades....

• E l l a

Jag kan säga så mycket att efter gårdagens träningspass med basic är denna dag enormt smärtsam! Jag känner varenda lite muskelrörelse, och kan knappt röra på så mycket mer än huvudet utan att det gör ont - så onekligen verkar det göra nytta!

Svar på tråden Billy's Bootcamp