Billy's Bootcamp
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
MeandHim:
Jag lyckades inte heller få ner huvudet i golvet, men min kille sa "oh vad vig du är" hahahahahah....
Hur mycket kör man med banden? Ser ut att vara i stort sett hela tiden om man kollar på reklamen...
Ja man använder banden ganska mycket, men inte hela tiden. Man kan göra övningarna utan banden med. Nu har jag bara kört basic vet inte riktigt hur mkt man använder dem i de andra passen.
Tack
Får se om det blir en Billy eller inte
I dag har jag också testat min Billy, körde hela basic och kan ju säga att jisses vad bra och vilket tempo det var. Men sen har ju int ejag tränat på kanske 5-6 år heller. Men jag körde med banden på en gång.
Men kan ju säga att jag är alldeles skakis i kroppen, hehe min kropp fick nog en riktigt chock. Men det är ju helt klart värt pengarna tycker jag. Nu ska jag bara se till att köra också regelbundet.
Kan ju tillägga att jag inte heller kommer ner med huvuvdet till golvet
Men va dmodiga ni är som tränar med sambon eller kille hemma, jag skickade i väg min med sonen..haha jag är lika vig som en elefant så...
Hej hej! Ni som köpte det, så vad tyckte ni då? Jag börjar också bli lite sugen på att köpa det.
Oj såg inte att det fanns en sida 3, bara strunta i mitt inlägg
petronella77:
Jaså du körde hårt med en gång
. Det gjorde inte jag min fegis. Men jag kan tala om att jag har träningvärk idag ändå. Men det är som du säger. Nu ska man bara se till att köra det regelbundet. Vi får peppa varandra.
ha en trevlig kväll!
dcy:
Helt klart värd pengarna. Köp!
Johanna:
Kände mig lika vig som en container när jag försökte med det. Insåg ganska snabbt att det inte va nån idé att försöka ens :p