• Jessyelina

Varning för denna produkt!

Hoppas det är OKEJ nu att starta en sånhär tråd här på FL. Har kollat me moderatorerna på forumet och det LÄR vara ok så länge man inte gör reklam så...

Här får man varna för produkter man köpt som verkligen var skit! T.e.x shampon, smink, rynkkrämer, dyra kläder som gått sönder vid första användningen osv  osv...

Reglerna är dock:

Ifrågasätt INTE någon annans erfarenhet om du tycker olika
    Skriv inte onödiga inlägg
    Förklara VARFÖR du varnar för denna produkt och  din erfarenhet

Det är HAVSLUFTEN som gör det! Skyll inte på mej!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-26 11:05:13:
    www.natural-health-information-centre.com/sodium-laureth-sulfate.html

Länk om farliga ämnen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-26 11:06:34:
    www.ewg.org/reports/skindeep2/search.php

Länken innehåller sökfunktionen där man ser hur "riskabelt" det är att använda olika produkter. Notera att OFTAST är barnoljor o sånt markerade med RÖD plupp. Alltså INTE BRA ALLS!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-26 13:26:19:
    www.snf.se/verksamhet/konsument/barnvard-kopguide.htm
    Mera produkter (barn)
  • Svar på tråden Varning för denna produkt!
  • Jessyelina

nu ha jag mecka dit dom länkarna

Ingen Ärta ännu
  • Wisteria

nu har jag inte läst igenom hela tråden (kanske står något om min fråga där) men är det någon som vet hur det är med lusch:s produkter?

• Jessyelina

Wisteria: Leta på den länken som är sist insatt i trådstarten om det står något om det märket

Ingen Ärta ännu
  • Jessyelina

bra bra lägger in den i TS!!!

Ingen Ärta ännu
  • Danbala
    Jessyelina skrev 2006-07-26 11:02:17 följande:
    Varför inte det kanske sku va SNYGGT på dig me pissgultoch orange hår och röd flagande hårbotten!!! kanske ett nytt mode? hihi...
    Nämen! Det låter som om du dissar min stil!

(Ja, okej, min hårbotten mår faktiskt bra, men jag är mitt i processen med att övergå från svart till vitt hår! )

Och för säkerhets skull: Jag är inte arg, skämtar bara - tycker inte det just är snyggt, mitt eget hår för tillfället, men har tålamod.
    [...fnord...]
  • Jessyelina

DANBALA: jag har också varit en svart-vitt flexare så jag VET va du går igenom... Men jag har inte hardcorefärgat tre ggr på samma dag men det är ju faktiskt spännande när man tvättar ur blekningen vilken otroligt snygg pissnyans man har   hihi

Ingen Ärta ännu
  • Danbala
    Jessyelina skrev 2006-07-26 13:33:57 följande:
    DANBALA: jag har också varit en svart-vitt flexare så jag VET va du går igenom...
    Men jag har inte hardcorefärgat tre ggr på samma dag men det är ju faktiskt spännande när man tvättar ur blekningen vilken otroligt snygg pissnyans man har  hihi
    Ja, jag har gjort två avfärgningar med tre veckor emellan nu. Efter första var jag helt fascinerande morotsorange! (Nu ser jag mer ut som en skimmel som tillbringat natten sovandes i pisset i sin box, MUMMA!)

Men det är kul ändå.
    [...fnord...]
  • Jessyelina

Danbala: jepp jag vet. Ibland är det bra att det finns MÖSSA

Btw borde jag göra något åt min "polska utväxt". den har blivit MÖÖÖRK under min grav. annars brukar det inte va så stor skillnad men håret har tydligen mörknat nu ...

kanske jag håller på o blir en omvänd michael jackson???

OCH nu ser man ju att jag inte är en dum blondin   så jag kan inte leka dum o skylla på det för det avslöjas i bottnen... haha

Ingen Ärta ännu
  • Naty

Såg att några undrat om schampo för kliande hårbåtten. Jag köpte sunsilks anti itch och det var de värsta ! Håret blev tovigt och gick inte att kamma ur. Hemskt! men nu använder jag Neccin, en vit grön flaska som jag köper hos friösren. Den är jätte bra!

Svar på tråden Varning för denna produkt!