• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • myspysan

mamma till en liten goding och syskonförsök igång...
  • myspysan

• myspysan

• myspysan

• myspysan

• myspysan

Hittade lite bilder... fixar upp de andra jag har imorgon!

• HeddaBigBum

Jag har målat mina barns lekrum med hjälp av OH (bilder finns i mitt galleri), men jag "went all out". Väggar och tak och garderob...
    Det är ju bara färg liksom. Tycker barnen att det bara är för töntigt om några år, ja men fram med penseln igen då'ra!!

Lycka Till alla!!!

• myspysan

Vilket fint rum ni gjort!
    Håller på att "övertalar" min man till att göra ett åt vårt son... han tycker inte det ärlika kul som jag. Med andra ord så vill han inte ha ett rum som är målat så.
    Några tips för att få med sig honom?

• HeddaBigBum

Hmm... jaadu, den är ju svår. Han ska ju bo i huset också antar jag , och gillar han inte galna rum kan det bli svårare... Min man säger mest "whatever you want, honey" och suckar sen om (när) han måste göra klart mina påbörjade projekt. *hehe*

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?