• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Sunshine78

Hon som blev så arg tror jag inte mår så bra, det syntes på henne! Usch så störig hon var men tyckte synd om henne också!

• Sunshine78

Softmaja: Den där killen hade säkert slagir vad med sina polare ellr nåt,vilken idiot!

• softsofie

gud vad jobbig hon var den där tjejen som vägrade gå ut ( vet ej vad hon heter)
    Runkpellen var ju värst!hur kan man ens sjunga en sån låt`?

• softamaja

trodde ni hade slutat skriva pga att jag skrev!! av nån anledning händer det ofta!
    Nog om det!

Jag förstår itne heller hur man kan sjunga nån sån låt, han hade nog slagit vad med sina vänner för att vara lite häftig!
    En kille som försöker vara lite häftig men hånas och skrattas bakom ryggen på honom!
    Han lär nog få svårt med blickar och respekt på ett tag hahahhaha
    Om han trodde han vart coolare för detta så stackars kille!

Har ni kollat den där dennis än ? va tycker ni hur långt går han? peter sa ju att han är en lovade stjärna, jag tycker han va bra skit bra, och går nog vidare rätt långt + har han sånt utseende som tjejer tycker om!
    (sthlm programmet)

• rebmetpes

dom visar bara sångklippen på tv4.se, inte juryn komentarer eller programmet i sin helhet, så man ser itne vilka som gått vidare..

iaf har ja inte hittat det

• Julienne

Vore det inte kul att ha tillgång till bara Jury kommentarer? "Best-of-Idoljuryn"!

• Pyff

Hon den tjejen med det rosa håret var nog det värsta jag sett och hört Stackars människa att leva i villfarelsen att hon kan sjunga!!!

Svar på tråden Idol 2006