Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Ananrs kan ni ju läsa själva på sista sidan i henens GB...
Har också hittat hennes sida där...håller med om att man inte ska trycka ner andra människor men hon är (tyvärr för hennes skull) ett väldigt tacksamt offer...både på det hon gjorde i programmet igår samt en del vad som står på hennes sida osv.. :/
Earth
Jo, men att skriva att hon är ett luder, sämst i världen och ful är ju att ta i...
Jag tycker att det är ok att skriva något som kanske,
- Juryn vet vad dom snackar om. Dom har jobbat med musik och artister i flera år. Dom söker en person med potential och du var inte den dom sökte! Att sedan börja fräsa att dom skulle hålla käften osv, lönar sig definitivt inte.
eller något liknande.
men att börja skriva luder osv till henne, är defintivt över gränsen.
smultronbubbla: Jag skrev ju att jag håller med om att man inte ska trycka ner andra; jag personligen skulle aldrig skriva ngt negativt i hennes gästbok (inte ens att hon sjunger dåligt). Självklart är det fel, det är ingen tvekan om det, men ställer man upp i ett tv-program som idol och uppför sig på ett speciellt sätt och skriver vissa saker på sin lunar-sida osv så blir man tyvärr ett "tacksamt offer", vilket ju är synd för henne men tyvärr ren fakta. Om jag var henne skulle jag stänga ner den där sidan och ligga lågt ett tag och sedan starta upp en ny sida.
Visst var det en kille igår som var lite lik Ola från förra året? Någon som vet vem jag menar??
xxmeyaxx
Ja precis. Man måste ju få säga sin åsikt, men det finns olika sätt att säga den på.
Hade det där hänt här på fl, hade person typ åkt ut härifrån, men på lunar får man skriva vad man vill. Jag är knappt med där längre, tycker det är en skitsajt ärligt talat.
Är det Anna från Idol ni pratar om? Är det folk som har kallat henne luder på Lunar pga idolavsnittet??
Vad heter hon på lunar den dära Anna??
Måste bara se vad människan har skrivit!!!
Vill också veta vad hon heter