• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • xxmeyaxx

Nej.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • xxmeyaxx

Hela texten kom inte med.

"Nej. Är hon det? Vart står det?"

• xxmeyaxx

Kattmamma kanske. Hittar INGEN info om barn.

• Engla75

Stod "är mamma" i hennes pres, men klart det inte behöver betyda något

• Millan1984

hon har såna dära runda märken på sin press "jag är dyr" etc, och om man scrollar ner så står det "jag är "mamma"

• swepett

Här får ni ett föräldrarelaterat spörsmål att ta ställning till: Hon Anna, som var så arg, när hon kommer hem får hon naturligtvis höra från sina föräldrar att "de är dumma, du kan visst sjunga, du är så duktig". Det är ju fint. Som förälder ska man ju stötta sina barn.

Men hur ska barnen lära sig att de inte ska slösa bort sin tid på att försöka bli artister?

• Bonanza
    swepett skrev 2006-08-31 19:42:49 följande:
    Här får ni ett föräldrarelaterat spörsmål att ta ställning till: Hon Anna, som var så arg, när hon kommer hem får hon naturligtvis höra från sina föräldrar att "de är dumma, du kan visst sjunga, du är så duktig". Det är ju fint. Som förälder ska man ju stötta sina barn.Men hur ska barnen lära sig att de inte ska slösa bort sin tid på att försöka bli artister?
    Man ska stötta sina barn. Att lära känna sig själva och inse sina begränsningar och möjligheter. Hennes föräldrar borde långt tidigare ha sagt att "du är tyvärr inte så duktig på att sjunga att du kan bli artist. vi tycker om din sång för att det är du, och du är bra på mkt annat, men sångare kan du inte bli." Så hade hon sluppit göra bort sig.
    Ballerinas can fart too
  • Engla75

Förhoppningsvis gick det upp för henne att sången inte lät likadan utanför hennes huvud som inne i det när hon såg programmet igår

• xxmeyaxx
    swepett skrev 2006-08-31 19:42:49 följande:
    Här får ni ett föräldrarelaterat spörsmål att ta ställning till: Hon Anna, som var så arg, när hon kommer hem får hon naturligtvis höra från sina föräldrar att "de är dumma, du kan visst sjunga, du är så duktig". Det är ju fint. Som förälder ska man ju stötta sina barn.Men hur ska barnen lära sig att de inte ska slösa bort sin tid på att försöka bli artister?
    Men någon måste väl ändå säga att "du kan inte sjunga".
    Bror, syster? Vän? etc etc.
  • felicityporter

xxmeyaxx: Ja precis! Det kan väl knappast varit första gången någon sagt att hon sjöng "mindre vackert"? Jag läste att hon hade en bror, bröder är alltid gärna brutalt ärliga väl? Iaf om jag relaterar till min bror.

Hade jag varit hennes mamma så hade jag sagt redan innan hon gick på auditionen att hon inte nådde upp till den standard de söker, tyvärr, men kommenterat alla hennes andra bra egenskaper. Någonting är väl alla bra på.

Svar på tråden Idol 2006