Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Snibben
Håller med dig angående Snäckan, och den dör rösten han fick till igår då?! *brrrrr*
Hoppas verkligen inte Cissi röstas in ikväll bara, men det lär hon väl göra *suck* Kommer inte bli av med henne i första taget, det märker jag.
Min favvo är Linda och var bonden.
NEJ rösta inte på Cissi ikväll,.....
....De kommer inte ja göra om hon nu blir uttagen till de 6 som får sjunga ikväll....ja,ja e väll kanske lite opartisk eftersom Erik är en gammalkompis,men han sjöng helt klart bäst igår,tätt av Johan som oxå kommer härifrån närheten
.....åh,JA de e alldeles för mkt deltagare som tror sig va över-coola å fjant rockiga,fast dom gentligen inte alls är det.....Cissi verkar ju ur knepig!!
Menar du allvar eller skojar du??
Spelar det någon roll om dom är snygga eller inte? Smaken är ju olika för alla?!
Alla får väl sin chans oavsett utseende!
Johan är så ruskigt lik mitt x så jag kunde inte kolla igår när han sjöng
MissTess: Å jag som blir påmind om mitt ex då jag ser Johan.... det kan väl aldrig vara samma!?
Jag somnade igår.... Vem gick vidare igår???
Snäckan verkar ju vara ett riktigt orginal ju! Uppfriskande med lite personligheter tycker jag istället för alla klonade poppaket. Visst är han lite nördig och försöker sjunga som Eddie Vedder men han verkar ganska rolig!
Jag vill att Patrizia ska få en andra chans - hon kan ju så mycket bättre! Vilka vill ni se ikväll?
Älskarlivet: Jag menar allvar!!!! Så ytlig är jag. Skämt och sido. Jag vill kolla på folk som har "det" och det tycker inte jag att varken Cicci eller "snäckan" har! Smaken är som sagt som baken.
igår gick johan och snäckan vidare (den långhåriga)