• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Älskarlivet
    blondi75 skrev 2006-09-22 09:24:20 följande:
    Ja daniel sa att det var 6 som tävlade ikväll o att juryn bestämmer vilka 6. jag gillar cissi! Visst hon e ingen britney spears pop stjärna men hon e underhållande o intressant. hade varit kul att se henne utvecklas lite till ju Man märker direkt vilka juryn vill ska gå vidare,de lyfter fram dom. som när danni sjöng,han sjöng falskt o ansträngt,men juryn vet att de får många tittare då alla småtjejer älskar honom. så därför gav de ej honom den kritik han förtjänade. Tycker /tror jag!
    Ligger nog mycket i det.... Han sjöng inte bra alls den kvällen...men änd fick han OK.
  • smultronbubbla

Snibben

Håller med dig angående Snäckan, och den dör rösten han fick till igår då?! *brrrrr*

Hoppas verkligen inte Cissi röstas in ikväll bara, men det lär hon väl göra *suck* Kommer inte bli av med henne i första taget, det märker jag.
    Min favvo är Linda och var bonden.

• MelvinÅMamma

NEJ rösta inte på Cissi ikväll,..... ....De kommer inte ja göra om hon nu blir uttagen till de 6 som får sjunga ikväll....ja,ja e väll kanske lite opartisk eftersom Erik är en gammalkompis,men han sjöng helt klart bäst igår,tätt av Johan som oxå kommer härifrån närheten .....åh,JA de e alldeles för mkt deltagare som tror sig va över-coola å fjant rockiga,fast dom gentligen inte alls är det.....Cissi verkar ju ur knepig!!

• Älskarlivet
    Elis är min kärlek skrev 2006-09-22 09:34:23 följande:
    Gud vad hemskt att man kan störa sig på någon så mycket att man blir irriterad.. tänker på "Snäckan". Om dom inte klipper av hans hår eller iallafall färgar det så måste jag nog sluta kolla på Idol. Han kan ju inte gå runt med den utväxten förstår han väl fruktansvärt! Sedan håller han ju på o fjantar sig och är på tok "för mycket" hela tiden. Och den där Cicci fixar jag inte heller. Varför kan dom inte ta in lite snyggt folk istället som kan sjunga och hålla en lite lägre proffsig attityd??

Menar du allvar eller skojar du??

Spelar det någon roll om dom är snygga eller inte? Smaken är ju olika för alla?!

Alla får väl sin chans oavsett utseende!

• pallonhaj

Johan är så ruskigt lik mitt x så jag kunde inte kolla igår när han sjöng

• Eija77

MissTess: Å jag som blir påmind om mitt ex då jag ser Johan.... det kan väl aldrig vara samma!?

• HelenN

Jag somnade igår.... Vem  gick vidare igår???

• glammis

Snäckan verkar ju vara ett riktigt orginal ju! Uppfriskande med lite personligheter tycker jag istället för alla klonade poppaket. Visst är han lite nördig och försöker sjunga som Eddie Vedder men han verkar ganska rolig!
    Jag vill att Patrizia ska få en andra chans - hon kan ju så mycket bättre! Vilka vill ni se ikväll?

• Elis är min kärlek

Älskarlivet: Jag menar allvar!!!! Så ytlig är jag. Skämt och sido. Jag vill kolla på folk som har "det" och det tycker inte jag att varken Cicci eller "snäckan" har! Smaken är som sagt som baken.

• glammis

igår gick johan och snäckan vidare (den långhåriga)