Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Nån som vet vilka som tävlar ikväll?
Alla som blev utröstade...12 st
Jag tycker det va bra att Johan gick vidare
Nu är det bara en som fattas för att det ska bli komplett... å det är CISSI!!!
Hon är ju urball
Ah, det är alla alltså jag trodde att det bara var vissa.
Jag håller me er som tycker snäckan är tillgjord, han verkar vara ego oxå. men det är ju bara ett intryck. sen tycker jag inte om att han är "besatt" av hårdrock o vägrar ändra sig (för idol) han måste ju köra lite andra stilar o teman.. sen beter han sig som om han va besatt av en demon eller nåt när han drar upp ögonen sådär fult.. om ni fattar. .) MEN Johan däremot var värdig att gå vidare.
Det är inte alla som blev utröstade som tävlar ikväll väl? Nej juryn väljer ut 6 av dom 12 som inte gick vidare i veckan.
Dom sa ju igår att vi inte skulle få veta vilka som ska få sjunga ikväll förens ikväll....IIHHH va spännande!
Ja daniel sa att det var 6 som tävlade ikväll o att juryn bestämmer vilka 6. jag gillar cissi!
Visst hon e ingen britney spears pop stjärna men hon e underhållande o intressant. hade varit kul att se henne utvecklas lite till ju
Man märker direkt vilka juryn vill ska gå vidare,de lyfter fram dom. som när danni sjöng,han sjöng falskt o ansträngt,men juryn vet att de får många tittare då alla småtjejer älskar honom. så därför gav de ej honom den kritik han förtjänade. Tycker /tror jag!
RÖSTA PÅ CISSI IKVÄLL!
OM ALLA RÖSTAR TRE GÅNGER SÅ LÄR HON VÄL FÅ BLI EN AV DE TIO BÄSTA.
DET ÄR HON BANNE MIG VÄRD!
Gud vad hemskt att man kan störa sig på någon så mycket att man blir irriterad.. tänker på "Snäckan". Om dom inte klipper av hans hår eller iallafall färgar det så måste jag nog sluta kolla på Idol. Han kan ju inte gå runt med den utväxten förstår han väl fruktansvärt! Sedan håller han ju på o fjantar sig och är på tok "för mycket" hela tiden. Och den där Cicci fixar jag inte heller. Varför kan dom inte ta in lite snyggt folk istället som kan sjunga och hålla en lite lägre proffsig attityd??