Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
StatusMamma: Oj, det var snabba puckar.
Status Mamma : Är det sant? Vad kul!!!
Underbart att Cissi gick vidare. Tyckte dock inte att Erik förtjänade sin, docksöt, men ingen artist. Gillar inte hans klena röst ikväll. Natalie o Patricia gjorde grymt bra ifrån sig också. Ojojoj.
jag hoppas att Felizia får wildcardet!
btw, vem är Ville?
jag tycker inte att Cissi skulle gått vidare helt enkelt för att hennes röst inte kommer att räcka till.
mysgos - Haha, var ju Glassiiiiiiiigt, som de har kallat honom tidigare. Från låten
Skit med Erik. Jävla småtjejer, Natalie OCH Emma ägde honom lätt! Undrar vem av dem som får wildcardet..
Nu säger jag hejdå för ikväll, ska se på Numbers med min älskling.
Tack för sällskapet!!
Ses nästa fredag.
KRAAAAAAAAAM
Jag förstår inte riktigt heller vad alla ser hos Cissi...ska vara för hur hon är i så fall men sjunga kan hon inte =) i alla fall inte enligt mig, men jag har förstått att hon är en favorit bland många.
Är det bara jag som gillar Patrizia, tycker hon har en skön röst + att hon har väldigt mycket utstrålning
Malin - hon är ju redan med..
Malin - Felizia har redan gått vidare
Jag hörde knappt när han sa Erik, är jag döv eller?
Jag satt och väntade på att namnet skulle ropas upp och helt plötsligt så ser jag bara Erik hoppa upp från soffan och först då fattade jag. Själva namnet hörde jag inte alls. Frågade sambon om han hörde och han sa att programledaren skrek...hmmmm...somnade kanske till ett ögonblick eller nåt.