• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • glammis

Patrizia måste bara vara Wildcard - hon är helt super!

• Ireth of Dorthonion

Tyckte inte Cissi var nå bra alls igår. Älskar den låten hon sjöng, men tyckte faktiskt hon förstörde den! Tråkigt! Men kul att hon gick vidare ändå, för hon är ju bra egentligen. Hoppas Emma blir Wildcard, fast jag tycker Nathalie är jättebra med. Det är svårt!

• ming
    Engla75 skrev 2006-09-23 09:36:45 följande:
    Ja, jag satt just och läste GT och tänkte samma sak. Rock och piercing verkar vara det som gäller i år. 7 av 10 har ju denna "unika" stil (som plötsligt inte blir så unik längre...)
    Tänkte jag också på.....
    Men tydligen är man bara en klon om man ser "poppig" ut, och inte om man ser "rockig" ut.Fundersam
    Lady Ming of Effell
  • ming
    glammis skrev 2006-09-23 11:09:20 följande:
    Patrizia måste bara vara Wildcard - hon är helt super!
    Usch, jag tycker att Patrizia ser så porrig ut när hon sjunger. Som att hon sjunger jazz på nån liten bar eller nåt.
    Lady Ming of Effell
  • grisekno

Jag tror det är Natalie som är Wildcard - Kishti sa ju att hon är värd att vara där.

De sa iofs oxå att Emma var den mest tekniskt skickliga, men jag tror att de stör sig lite på hennes självgodhet, precis som jag gör...

Det finns fler kaxiga än Emma, att vara kaxig är bra, men jag tycker hon saknar ödmjukhet...

• glammis

Jag tycker Patrizia ser sensuell ut (inte porrig) och så sjunger hon sååå himla fint och rent!

• 1991

Håller med glammis! Fast konstigt nog glömmer jag alltid bort Patrizia, även fast hon är grym. Älskade hennes låt igår, hon gjorde den skitbra..

Bara jag som tycker att mister hej-jag-är-hårdrockare-kolla-vad-coooool-jag-är (Snäckan) är vrålsorglig?
    Han är bara såå irriterande.. *frustar*

• blunda

nu måste jag hoppa rakt in här och undra: va är det sant att Ville fått skivkontrakt? apcoolt ju