Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Hoppas Patrizia blir wildcard,för det är dags att plocka ut någon som verkligen KAN sjunga,det var ett tag sen nu..
Porrig? Hehe ,nä men sensuell och jättefin!
Cissi:Jösses,vad klent hon sjunger..
Cissi sjunger RAKT och ÄKTA
...enligt min mening
1991 - Håller HELT med dig ang Snäckan..
Som wild card vet jag inte vem jag hoppas på... Patricia eller John Alexander kanske. Men jag tror det blir Natalie. Hoppa INTE Emma iaf..
läste nånstans att Ville skulle vara med i Melodifestivalen också
annars så tror jag att antingen Natalie eller Emma blir wild card. Eller möjligen Patrizia, men är mer tveksam där... utseendelikheten med Agnes kan nog ligga henne i fatet, de vill kanske variera sig lite...
Hade inte Ville fått skivkontrakt redan hade jag nog haft en liten aning åt det hållet också... fast egentligen var det väl mest Kishti som gillade honom i juryn... ![]()
Hmmm, Snäckan bor i samma stad från jag så det "förbjuder" mig att tala illa om honom...
fast jag tror inte ni ska ta honom på alltför stort "allvar", tror det är rätt mycket jargong faktiskt...
jag tycker Cissi är kanon, fast insatsen igår var väl knappast den bästa...
Jag hoppas på Natalie som wildcard, fast hon måste sjunga lite snabbare låtar hon blir så lätt tråkig i ballader...
JAAAAAAAAAAAAAAA, härligt att se att (tillräckligt många av) ni andra röstade på Cissi för mig oxå (som inte hade möjlighet att se programmet i går).
Jag är nöjd eftersom hon gick vidare.
Blev däremot lite förvånad över att Erik gjorde det... Nu hoppas jag att Nathalie blir årets wild card. (Hon kunde gått vidare i går i stället för Erik tycker jag.
)
Jag hoppas också på Natalie som wildcard, trots att hon inte var så ödmjuk.