• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • blondi75

visst e det så att de kommer att växa under deras tid i idol MEN, här e ingen whitney houston, madonna,craig david eller nån sån. ( sorry,kan ente komma på nåra namn nu bara för det)

Här e det bara snack om röster som kaaaaan utvecklas hela tiden. inte många egentligen som juryn själva lovordat ju.. Visst jag äääälllssskkarrr idol,men e faktiskt besviken i år..

• tinna

Jag hörde förresten nån ny låt med Agnes på radion idag, riktigt grym! Hon har kapacitet i rösten den tjejen, hoppas hon kommer hålla i ett tag! Den nya låten var inte alls som låtarna på skivan som kom i julas utan det märktes att det var gjort för Agnes.

Kramar och Ramar!
  • ming
    blondi75 skrev 2006-09-22 23:04:13 följande:
    visst e det så att de kommer att växa under deras tid i idol MEN, här e ingen whitney houston, madonna,craig david eller nån sån. ( sorry,kan ente komma på nåra namn nu bara för det)Här e det bara snack om röster som kaaaaan utvecklas hela tiden. inte många egentligen som juryn själva lovordat ju.. Visst jag äääälllssskkarrr idol,men e faktiskt besviken i år..
    Hmmmm, har du hört Madonna live? Fundersam
    Hon skulle nog inte ens gått vidare till slutaudition.
    Lady Ming of Effell
  • Snulan

Ja fy fasen...Madonna live är RIKTIGT ILLA...hörde henne på en MTVgala och trodde nästan det var ett skämt

Det får man faktiskt tänka på här också....att de kör LIVE!

sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!
  • Jozie

Varför gick inte Natalie vidare? hon var juh grym! hon kan kanke bli juryns wildcard!(?)

En ängel går vid min sida...
  • xxmeyaxx
    Kimsilims skrev 2006-09-22 22:39:58 följande:
    Åhh, jag hatar cissi!!!! >_< Hon är dryg och kan inte sjunga.
    hur kan du säga att hon inte kan sjunga!?
    varför är hon med bland de tio bästa då!? Av 6.000 sökande.
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Petraplutt

Håller med föregående det är ju inte en slump precis att dom hamnat där

• AgainstMe

Elis skrev:
    "Nej fy fasen vag jag inte diggar Cicci. Jag tycker hon är osmaklig och ser mest ut som en stenkastare!"

Så det är så en "stenkastare" ser ut ?
    Vad nu en stenkastare är ?

• AgainstMe

Jag tror helt klart att Nathalie är juryns wildcard.

Jag hoppas att Linda ror hem hela alltet, iaf det jag sett hittills.

I övrigt tycker jag att det är superkul att det inte bara är blekfisiga mainstreampeople som är med i år, över hälften är ju lite rockiga - har ni tänkt på det ?
    Jessika, Linda, Cissi, Markus, Johan, Sara, Snäckan... Underbart !