• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • littlemisstrouble

jag tycker hennes öra e så fuuuuuult, kommer inte ihåg va tjejen me den stora ringen eller va man ska säga heter men uscha uscha va fult

• Snulan
    Mysgos skrev 2006-09-22 22:46:05 följande:
    Är det bara jag som reagerade på han som är programledare och som skrek som en gris när Erik gick vidare??Förskräckligt, jag trodde det gått nåt brandlarm eller nåt...Gör man så i direktsändning och när man är prgm ledare???
    Det är ju han som sjunger Glassiiiiiiiiigt i Mange Schmidt-låten som varit poppis hela sommaren så det var väl därför han körde det....det är ju hans grejj lixom.
    sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!
  • Snulan

Malin: menar du Patrizia?

sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!
  • Sarasnaran

Patrizia kommer säkert få komma in som juryns wildcard. Tråkigt, för hon är rätt tråkig.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Elis är min kärlek

Nej fy fasen vag jag inte diggar Cicci. Jag tycker hon är osmaklig och ser mest ut som en stenkastare! Dessutom gillar jag inte hennes röst.

• blondi75

Ja mogge skrek som en idiot när erik gick vidare. Håller med att han ente e så bra programledare. Jag får faktiskt säga att jag ente brydde maj så mkt ikväll.visste ty att cissi skulle vidare o det e ju bra. Men helt ärligt tjejer-i början tyckte jag likadant som juryn att det vart många duktiga i år. Men jag tar faktiskt tillbaka det. Här e ingen riktig stor röst (jo markus). Ingen darin sebastian eller agnes. Ingen har det där.. (förutom markus ) egentligen.. visst många e jätteduktiga men det där lilla extra saknas.. American idol hade skrattat åt oss om dom hört detta årets artister.. sorry,men så e det!

• Status Mamma

En gång för alla nu: Nu i fortsäätningen så är det på FREDAGAR kl 20.00 i TV 4 och sedan är det omröstning och resultatet av den vet jag inte när den sänds men det brukar vara ca 22.25 tror jag.
    Reprisen går på söndagar tror jag i TV 4, vet inte tid. Jag brukar aldrig se det i repris utan alltid på fredagar då det är direkt.

• Nananas

Hoppas på wildcard till John-Alexander. Skööön röst!

*Let love be your energy*