Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
jag tycker hennes öra e så fuuuuuult, kommer inte ihåg va tjejen me den stora ringen eller va man ska säga heter men uscha uscha va fult
Felicia är redan med i topp 10.
Malin: menar du Patrizia?
Patrizia kommer säkert få komma in som juryns wildcard. Tråkigt, för hon är rätt tråkig. ![]()
Nej fy fasen vag jag inte diggar Cicci. Jag tycker hon är osmaklig och ser mest ut som en stenkastare! Dessutom gillar jag inte hennes röst.
Ja mogge skrek som en idiot när erik gick vidare. Håller med att han ente e så bra programledare. Jag får faktiskt säga att jag ente brydde maj så mkt ikväll.visste ty att cissi skulle vidare o det e ju bra. Men helt ärligt tjejer-i början tyckte jag likadant som juryn att det vart många duktiga i år. Men jag tar faktiskt tillbaka det. Här e ingen riktig stor röst (jo markus). Ingen darin sebastian eller agnes. Ingen har det där.. (förutom markus ) egentligen.. visst många e jätteduktiga men det där lilla extra saknas.. American idol hade skrattat åt oss om dom hört detta årets artister.. sorry,men så e det!
haha kanske ska tillägga att ja menar ringen i örat då rå
En gång för alla nu: Nu i fortsäätningen så är det på FREDAGAR kl 20.00 i TV 4 och sedan är det omröstning och resultatet av den vet jag inte när den sänds men det brukar vara ca 22.25 tror jag.
Reprisen går på söndagar tror jag i TV 4, vet inte tid. Jag brukar aldrig se det i repris utan alltid på fredagar då det är direkt.
Hoppas på wildcard till John-Alexander. Skööön röst!