Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Ja, jag satt just och läste GT och tänkte samma sak. Rock och piercing verkar vara det som gäller i år. 7 av 10 har ju denna "unika" stil (som plötsligt inte blir så unik längre...)
AgainstMe: Precis, det kan vara svårt att se vilka som verkligen är stenkastare men många utav dom ser ut som Cicci.. du fattar precis vad jag menar tror jag! Nog om det.
Elis: då tar jag det i din gb istället.
Jag tror inte människor strävar efter att se unika ut bara för att dom inte är blonda och och opiercade. Tror helt enkelt att en del tycker det är snyggt att se ut så.
Iaf, jag tycker som sagt det är roligt med lite mer rock i idol.
Vem tror ni är wildcard?
Är det bara jag som inte tycker att Cissi sjunger särskilt bra? Falskt sjöng hon igår i alla fall. Hoppas att Natalie är årets wildcard!
I mina öron sjunger Cissi skitbra !
Fast igår var sämsta hon gjort hittills..
Nathalie sjunger bra, men är fruktansvärt trist och stel... Fast vacker är hon ju.
tror Ville är Wildcard!!!
Jag HOPPAS Emma är wildcard!! Hon sjunger såå snyggt!
Tycker inte det är lika många bra med i år som förra året.
Nä,ville har ju redan fått ett annat skivkontrakt å vill inte tillbaks till juryn å tävlingen!!!
Hurra för Erik,alla hans kompisar va ute på nattklubgben ja jobbar på inatt å firade han!!!SÅ KUL!!.....
Ska bli spännande nu....
Emma eller Natalie MÅSTE bli wildcard, dom är ju helgrymma båda två!!!!
Fattar inte varför framförallt Erik gick vidare? Han är ju verkligen inget särskillt alls.
Besviken..