Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Helt o hållet OT, men vart har TS tagit vägen? *undrar*
Jag tycker inte Felicia och Agnes är särskilt lika! De har helt olika karaktärer på sina röster och helt olika framtoning. Det enda som de har gemensamt är möjligtvis frisyren.
Felicia HAR faktiskt bäst röst
Ohh nu hittade jag hit. Mina favoriter är Jessica och Markus (visst heter han så norlänningen?) Tror han kan vinna allt.
Hur gammal är Marcus? Hans er lite äldre ut, men han är säkert bara 23 ändå...
Försöker få min pojkvän att söka, och hans syster, (wow, vilken röst) men han fyller 31 i november... Han ser dock yngre ut
Alla är ju så unga i Idol, så han har väl ingen chans. Systern fyller 28 i november.
Skulle vara så kul att söka för skojs skull och höra vad juryn sa. "Dörren är där"
Nej, jag skulle faktiskt ALDRIG göra det, inte ens på skoj!
smultronbubbla - jag har också undrat om det finns nån "åldersgräns"... är själv 35 och undrar om man skulle ha nån chans öht, inte för att jag sjunger bäst precis, men bara tanken...
Mina elever tjatar om att jag ska söka nästa år, men jag sa att jag var nog för gammal.. jag fyller ju 30 nästa år...
Då sa de att de tyckte inte att det spelade någon roll.. vi "gamlingar" kanske skulle gå i enad trupp till sökningarna... ![]()
Hihi...såg ni Ville på Bingolotto? ![]()
Jag såg Ville ikväll, tycker inte det var särskilt bra framträdande, fick ju inte höra så mycket heller.
Tycker han syns överallt nu på TV, men det är väl för att sälja, han släpper ju en skiva nu i veckan.
Vad är nästa veckas tema på fredag?