Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Ja, det är hennes val, men som offentlig person får man räkna med att folk dömer en.
Jag tycker Sannas kläder är hundra gånger värre än hennes frisyr. Seriöst, vart får hon tag på trasorna?? *urk*
Gud, vad jag är glad att jag inte är en offentlig person.
Inte för att jag tycker att det spelar nån roll hon får väl se ut som hon vill hon kanske tycker att hon är jättefin ![]()
Har ett svagt minne att hon hade utsläppt hår på nån uttagning, kanske den där de sista 2 togs ut ???hm kommer inte ihåg men känner mig rätt så säker att hon har haft utsläppt iaf 1 gång
Det var iofs mycket finare enligt mig iaf
Dessutom tror jag inte att hon väljer kläderna själv.
Jag skulle aldrig i livet klara av å va en offentlig person å de absolut aldrig nåt jag har drömt om heller
Näe, dem har la gärna stylister som tycker å tänker
Jag tyckte Mark in the park var pinsam första gången, då han var is tudion, men if redags var han ju rolig! Jag är inte sådan som skrattar åt revyer eller Robert Gustafsson, så det är inte det att jag kan skratta åt allt, men jag tyckte han gjorde bra ifrån sig.
Däremot behöver vissa svenskar ha lite självdistans, bjuda på sig själv. Tråkiga surpottor i inslaget! Slappna av lite, det är ju bara på skoj!
Tycker även att Sanna och Mogge gör ett bra jobb. Det är väl första gången de är programledare. inte så lätt så. Säg någon förstagångare som ingen har klagat massor på. Det bar likadant med Lena PH i melodifestivalen, vilket gnäll! Hur lätt tror ni att det är första gången? Har ni själva gjort något perfekt första gången ni gör det? Något stort alltså?