Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Johan borde ha åkt ut igår. Hur han kan vara kvar efter det där urdåliga framträdandet är vääääldigt konstigt!
Danny och Markus helt fantastiska som vanligt, men igår fick dom sig en match av Erik ![]()
Jag tror på nåt sätt att man har lite sympati för Johan... han åkte ju ut förra året och blev så ledsen. Kom tillbaka och rakade håret.. blabla... nåt måste det ju vara annars skulle han ju åkt!
En fråga: Vilka tre hängde löst?? Somnade innan resultatet kom, men såg att det var Jessica som åkte.
Har gillat Erik hela tiden, och tyckt att juryn varit lite för taskiga mot honom. Men igår fick han ju revansch!! Han var bäst tycket jag!!
Markus (Fagge...oj, vad vi skrattade åt det jag och maken, som är ifrån USA) var jättebra också.
Danny - mycket bra, men kunde inte toppa förra veckans framträdande. Charmig som få
Jessica, Johan och Linda hängde löst.
hur kan folk tycka att jessica sjunger sämre än cissi?
mina favoriter är, danny, markus eller erik..
Cissi var inte ens bland de som hängde löst...
jag ahr så många favoriter i år.. så jag blir ledsen vem som än åker ut.
Tack ZandraJ! då hade jag gissat rätt
Tyckte nog ändå att Johan skulle ha pkt igår, det var rent bedrövligt... Jessica var ändå ok.
Åkt skulle det stå (inte pkt)...
Tycker också att det finns många bra i år - bättre än förra året överlag. Danny, Erik, Markus och Felicia är mina favvisar - tror jag.
Markus är absolut bäst