• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • xxmeyaxx

lurksmulan,
    då får du vänta till på torsdag.
    imorgon visar man malmö.
    onsdag är det falun.
    torsdag är sthlm

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • ming

Jag som tyckte att hon var bra. Fundersam

In yo face!
  • Zäta

tacka vet jag www.tv4.se/idol Det kan lysa upp hela dagen, när man som jag inte gör annat än att vänta på bebis...

• lurksmulan

xxmeyaxx: Neeeej! Jag som är så nyfiken!

• xxmeyaxx

Jag tycker det är bra. Sthlm fick faktiskt första dagen fast man var på audition där sist.
    jag vill se falun.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • ming

Sen störde jag mig på hon den blonda tjejen som jobbade i en bar(?). Hon hade glasögon.
    Hon var skitbra på att sjunga, och så klart att hon gick vidare, men VARFÖR var hon tvungen att ha en gammal tant-frisyr?!?! Såg ut som Rödluvans mormor eller nåt.

In yo face!
  • Zäta

jag vet precis vem du menar! På samma gång som hon såg riktgit ung och fräsh ut så kunde hon vara 60 och bara ha sminkat sig riktgit mycket. jag tyckte att det var obehagligt att kolla på henne för att hon så så.. hmm.. underlig ut.

• 3 hjärtan

men hörrni.. utseendet har ju inget med en bra röst att göra egentligen..

skulle vara rätt intressant om juryn inte fick se de som sjöng, utan bara lyssna...

• ming
    3 hjärtan skrev 2006-09-04 15:21:10 följande:
    men hörrni.. utseendet har ju inget med en bra röst att göra egentligen.. skulle vara rätt intressant om juryn inte fick se de som sjöng, utan bara lyssna...
    Fast de söker ju inte bara en person som kan sjunga bra, de söker ju efter en idol. Och en idol måste ju passa in i ett helt koncept, en image, bra sångröst kombinerat med snyggt utseende och utstrålning.
    In yo face!
Svar på tråden Idol 2006