Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Arcoiris: Nja, hejar vet jag inte. Tycker nog nästan Danny är bäst. Ser bra ut, sjunger bra och kan röra sig på scenen.
är det någon som vet vad de har för tema på fredag? jag är jättenyfiken för jag ska dit
Fredagens tema är SOUL & POP - IDOLFAVORITER!!
Kolla på tv4.se/idol det gjorde jag.
Idolfavoriter är temat denna vecka. Det betyder att artisterna har valt sina favoriter bland de mest populära låtarna från årets idol-auditionturné
1. Johan Larsson
If I let you go/Westlife
2. felicia Brandström
A woman´s worth/Alicia Keyes
3. Linda Seppänen
Heroes/David Bowie
4. Cissi Ramsby
Bitch/Meredith Brooks
5. Marcus Fagervall
Pride(In the name of love)/U2
6. Erik Segerstedt
Against all odds/ Phil Collins
7. Danny Saucedo
Lately/Stevie Wonder
Så står det på tv4´s hemsida ![]()
Faan dio, JAG skulle ju vara hjälten!!!!
å fy f-n va tråkigt att Johan ska sjunga en jäkla ballad igen (ursäkta språket... men jag blir så irriterad).
kan inte han åka uuuuuuuuuuuut!!!!! han är ju inte ens duktig, fattar inte varför han är kvar.
har vi inte hört against all odds tusentals gånger i Idol redan?? ![]()
annars ser det rätt intressant ut.
bra att felicia gjorde ett låtval som passade henne
Håller med dig fenomena83!
Hatar Johan och hans TRÅKIGA låtval osv.. Han kör ju bara sånna låtar, jämt! *spyr*
Håller också med, om Johan är bättre när han sjunger "kraftfullare" låtar, varför då ge sig in i ballad-träsket igen..?!
Heja Erik och Danny!
hehehhe...*asg*....en hel tråd om IDOL...flera "idoltöntar"...härligt att vara bland vänner....*garvar*... Ja för vad vore inte fredagskvällen...efter jobbet utan god mat, ett glas vin...mys i soffan och IDOL?? jhihihihihh
Själv jobbar man men kikar lite under tiden!