• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Bill

Är det inte bara så pass att karaktärer som Cissi och Johan håller sig kvar just för att svenskar har en tycka-synd-om-gen och röstar inte för att de är bäst utanför att de har medlidande?

• Lovable
    Bill skrev 2006-11-03 22:55:32 följande:
    Är det inte bara så pass att karaktärer som Cissi och Johan håller sig kvar just för att svenskar har en tycka-synd-om-gen och röstar inte för att de är bäst utanför att de har medlidande?
    Det är jag ÖVERTYGAD om...så fort någon gråter lite i en sång, eller får för mycket kritik så är det just dem som är kvar...Vad är det att bygga en karriär på?!
  • tinna

Är helt chockad!! Jaja, nu finns ju ingen kvar som egentligen kan utmana Markus om segern så nu är det ju klart iaf.... *surar vidare*

Kramar och Ramar!
  • Miafia33

Erik är iofs kvar, nu hoppas jag att han tar hem rubbet

• Smaragd

Tror nog Markus vinner, men Erik kan bli större efter Idol. Den killen visar ju en klar positiv utveckling!! Visst hade Cissi o Johan fått åka innan Danny, men nu trodde säkert många att han vara säker och röstade därför inte på honom. Själv tycker jag han bara utvecklats mot det sämre i Idol...

• Cyberpålle

Såg nu att Danny åkte ut. Helt ok för mig, tyckte inte han gjorde bra ifrån sig i förra avsnittet eller det igår.

Det jag inte kan fatta dock, är varför inte Cissi åkt än - hon kan verkligen inte sjunga!!!Skrikandes

• Lörpa

HUR F:N kunde Danny åka ut. Visst jag gillar han INTE men Både Cissi och Johan borde åkt innan och SEN Danny.....detta kan ju sluta hur som helst nu ju

Heja Markus och Erik iallafall

(¯`°?.¸ ღwww.thinkerbell.seღ ¸.?°´¯)
  • sweetmommy

Helt klart åkte fel ut... Cissi eller Johan skulle åkt istället

• eisa

*snyft* DANNY!!!!

Haja vad duktig han ÄR. Det var INTE rätt att han fick åka! Well, jag tror han kan få en karriär ändå.

Fast jag röstade Johan igår för jag tyckte han var riktigt bra och trodde juryn skämtade när de gav honom så mycket kritik.

Cissi kan inte sjunga hahahaah men hon är cool ändå.