Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Fast jag måste säg att låtarna i det senaste programmet var urbra
Cissi låter som vem som helst när hon försöker sjunga! Det låter ju lika illa som när jag sjunger typ!!!
Tycker att det är skönt att självgode Danny fick packa väskan. Visst sjunger han bättre än Cissi och Johan (som båda borde ha åkt ut för länge sen) men ogillar helt klart hans stil. Go Felicia och Markus!
Heja Erik
Han är ju super duktig...
Klar Felicia sjunger bäst hon e juh från FRÖUNDA
Jag tycker inte Felicia sjunger bäst - jag tycker hon låter som alla andra och vi har nog med "Agnesar" m fl tycker jag. Jag gillade Danny - synd att han åkte
men min största favorit är Markus fast igår var faktiskt Erik bäst. Cissi och Johan skulle ha åkt långt före Danny, Johan för att han verkar ha helt fel attityd och Cissi för hennes sångröst däremot gillar jag hennes stil.
legolina
"Jag tycker inte Felicia sjunger bäst - jag tycker hon låter som alla andra och vi har nog med "Agnesar" m fl tycker jag."
Så tycker jag med
Tycker Danny va en tönt.. Gör inget att han åkte ut
och jag är glad att Cissi är kvar, men hon kan säkert mer än hon lyckas visa....
HA HA ja, Danny ÄR verkligen en tönt!
Danny hade töntvarning sedan länge.
Tänkte ni på att han aldrig svarade på en direkt fråga utan hillade in sig hela tiden och blinkade sådär ofantligt mycket med ögonen? *stör mig*