• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Pyff

Cissi låter som vem som helst när hon försöker sjunga! Det låter ju lika illa som när jag sjunger typ!!!

• Liten hemlis

Tycker att det är skönt att självgode Danny fick packa väskan. Visst sjunger han bättre än Cissi och Johan (som båda borde ha åkt ut för länge sen) men ogillar helt klart hans stil. Go Felicia och Markus!

• Minilott

Heja Erik Han är ju super duktig...

• Muckarn

Klar Felicia sjunger bäst hon e juh från FRÖUNDA

• mamma legolina

Jag tycker inte Felicia sjunger bäst - jag tycker hon låter som alla andra och vi har nog med "Agnesar" m fl tycker jag. Jag gillade Danny - synd att han åkteGråter men min största favorit är Markus fast igår var faktiskt Erik bäst. Cissi och Johan skulle ha åkt långt före Danny, Johan för att han verkar ha helt fel attityd och Cissi för hennes sångröst däremot gillar jag hennes stil.

Saker och ting kan bara bli värre - Ior
  • AgainstMe

legolina
    "Jag tycker inte Felicia sjunger bäst - jag tycker hon låter som alla andra och vi har nog med "Agnesar" m fl tycker jag."

Så tycker jag med

• Muumin

Tycker Danny va en tönt.. Gör inget att han åkte ut

• blinkers

och jag är glad att Cissi är kvar, men hon kan säkert mer än hon lyckas visa....
    HA HA ja, Danny ÄR verkligen en tönt!

• Sarasnaran

Danny hade töntvarning sedan länge.
    Tänkte ni på att han aldrig svarade på en direkt fråga utan hillade in sig hela tiden och blinkade sådär ofantligt mycket med ögonen? *stör mig*

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...