• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • lostwhitoutu

Vågar inte säga helt 100 men pratade med en väninna idag och hon hade hört någonstans kommer inte ihåg vart men de var tydligen inte en gilltig röstning?! någon mer som hört det? de kommer troligen bli så att när tv4 har rättt ut de här "felete" elle va dem nu kallade de så kommer danny tydligen tebax? e de någon annan som hört något omdet?

• Sarasnaran

lwy - Ojdå! Men tror ni verkligen dom skulle göra det?! Då hamnar ju hela programmet ett program bakom och jag har svårt att tro att tv4 skulle erkänna sitt misstag.
    Dom är inte kända för det direkt.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Mamelutten

Hur kan man tycka att någon är en tönt utifrån hur man sjunger?

• lostwhitoutu

SnutteNuttan Jo jag vet men de e inte första sesongen detta häänder... Kommer inte ihåg hur dem gjorde sist tror de åker 2 samtidigt nästa gång då, de hade blivit något jääte fel i räkne systemet tydligen...

• Betty2

Det står en artikel på expressen.se om att det ev kan ha blivit fel med röstningen (svårt att komma fram på Dannys nummer). Skall se om jag kan hitta artikeln och länka.

• CuteElliz

lostwhitoutu: hmm.. men isf borde ju Linda också komma tillbaka om de e så att dom har gjort fel... för jag tvivlar på att Linda fick minst antal röster förra ggn... de borde ju vara ngt fel... o om de e fel me Danny så måste dom kolla över alla ggr o DE skulle inte tv4 göra...

• lostwhitoutu

cuteElliz va menar du? Bar för att de strular gång behöver de inte strula varje gång de säger du bara för att du gilla henne då säger ja de samma om när snäckan åkte ut hur fan kunde de hä'nda???