Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Uuuhhh, skandal att Danny åkte ut och Johan är kvar !!
Cissi kunde också åkt ut, hon var min favorit i början men de senaste ggrna har hon varit usel..
Erik, som jag ogillade i början, är nu min klara favorit. Och Danny, men det är ju försent nu..
Markus är kanon, men lite trist igår.
Felicia är så trist och grå och lillgammal att jag får krupp !
Å jag som trodde att till slut skulle göras upp mellan Marcus o Danny !!!
( nog har väl Danny bättre sångröst än Johan??)
Jag tror att Johan eller Cissi åker nästa gång, det är ju dom som sitter löst varje gång.. Johan hade bara tur igår.
Det kommer stå mellan Felicia & Marcus i finalen!!
Kjam på er.. och tack för mej
dotter04:
Jag tycker att hon sjunger på ett trist o grått sätt. Helt B. Och då betyder inte tonsäkerhet så mkt (för mig), när en person har noll utstrålning..
Håller inte alls med. Felicia är den som sjunger bäst av alla tycker jag :)
Sen kommer Marcus och som någon annan skrev så har verkligen snygg Erik börjat imponera
Åh jag hatar verkligen Cissis sätt att sjunga. Falskt och uselt.
Johan kommer aldrig att åka ut, för han måste ha en stad som röstar på honom. Det har iallafall inget med hans "talang" att göra, han är ju helt usel! Markus vinner och är i final mot Felicia. Snygg-Erik är skitful och falsk, men han kommer ändå trea. Cissi åker ut nästa gång - TYVÄRR!