Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
det kommer nog att stå mellen Felicia och Markus i slutändan...
Felicia... snark
missade sista delen i går
vilka var det som stod där framme?
danny har jag förstått men vem mer?
Blir så trött!!!! är säker på att juryn gav johan så dålig kritik för att dom ville påverka alla tittare att rösta ut honom, så att inte ingen av deras "favoriter" skulle åka...
tycker låten passade honom perfekt för en gång skull och han var bra, helt oförjänt av den kassa kritiken..
Sissi kvar???? konstigt, kan verkligen inte sjunga och noll utstrålning....
johan sjöng som en kratta - han borde ha åkt - han sjöng ju med kören för sjutton, han ska ju klara av att hålla lead? vred mig i soffan under hans framträdande
Danny: usch, kan inte heller sjunga. Hans försök att weila (stava?) var horribelt, lät som om han skrattade.
Cicci: sjöng uselt och såg ut som om hon skulle få stryk av någon
Markus (min favorit) hade valt förmodligen en av världens sämsta låtar (vad tänkte han!?)
snyggErik var jätteduktig
Felicia: jätteduktig men SNARK
ja altså cissi, seriöst, hon sjunger inte bra!!
okej hon kan ju sjunga, bättre röst än mig, men långt borta från de andra.....och hon sticker inte ut nånting med sin röst, med sin personlighet? jovisst, men är det det det handlar om???
Skandal att en som kan hålla tonerna åkte ut innan två som alltid sjunger falskt....men faktum är att det är nog bara en tidsfråga innan Johan och Cissi åker ut, för INGEN av de två lär ändå stå i final, och det hade nog inte Danny heller gjort om han fått vara kvar lite till...
SNYGG ERIK imponerar mer å mer
riktig sångbegåvning, men Cizzi e kass!