• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • xxmeyaxx

Victoria från igår skulle inte ha gått vidare tycker jag. Sambon tittade med mig igår och sa att "hon Victoria, var ju rätt snygg" - men när hon öppnade munnen så blev han besviken och chockad när hon gick vidare. Tyckte vi inte att hon skulle göra.

Danny var dock jättebra.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • xxmeyaxx
    lurksmulan skrev 2006-09-08 11:04:17 följande:
    Aha, nu förstår jag saker. Jag letade ju efter en kille jag sett i kön, men har inte hittat honom. Så han kanske inte fick träffa den riktigt juryn?!
    Nä, precis.
    Du får ju träffa en minijury först (som ska vara okänd ) och dom avgör om du får träffa kända juryn. Minijuryn plockar ut de som de tror har en stor chans.. och sedan dom som gör.. bra tv
  • emma2006
    xxmeyaxx skrev 2006-09-08 11:05:56 följande:
    Victoria från igår skulle inte ha gått vidare tycker jag. Sambon tittade med mig igår och sa att "hon Victoria, var ju rätt snygg" - men när hon öppnade munnen så blev han besviken och chockad när hon gick vidare. Tyckte vi inte att hon skulle göra.Danny var dock jättebra. På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    Just det, tennistjejen va? Jag tyckte inte heller att hon var särskilt bra. Samma intryck fick jag av den där Yaiya, eller vad hon hette. Söt men inte så mycket mer.
  • xxmeyaxx

emma2006,
    ja.. tennistjejen! Håller med dig.

• Zäta

Jag blev så himla förvånad när jättejackan sjöng. Jag tyckte att han var riktigt bra ju, men han såg inte så bra ut!

• xxmeyaxx

Haha, vad chockad jag blev när han började sjunga

• ming

Jag tycker inte heller att hon Victoria var särskilt bra. Hon gick ju bara vidare för att hon var snygg, men hon kommer inte att hålla att gå vidare i slutauditionerna iaf.

In yo face!
  • xxmeyaxx

Vad glad jag blev när det visade sig att Danny kunde sjunga!
    Charmig och härlig utstrålning.

Bäst var när man intervjuade honom och han sa:
    - .... sen hoppas jag på att jag kan starta ett barnhem och bli fröken Sverige..

• emma2006
    xxmeyaxx skrev 2006-09-08 11:27:13 följande:
    Vad glad jag blev när det visade sig att Danny kunde sjunga! Charmig och härlig utstrålning.Bäst var när man intervjuade honom och han sa:- .... sen hoppas jag på att jag kan starta ett barnhem och bli fröken Sverige.. På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    Ja, det var humor tyckte jag.
  • xxmeyaxx

haha, tyckte jag med garvade som fan.

Svar på tråden Idol 2006