• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • emma2006
    zockervadd skrev 2006-09-08 10:28:17 följande:
    att ni kommer ihåg alla namn så bra!Jag gillade hon som blev dit dragen av sin kommpis, hon i blå jacka
    Ja just det, hon som var ett Wild card? När Mogge kom in på sånglektionen som hon höll i och berättade att hennes kompis hade anmält henne. Hennes kommentar var så bra "Heller att hon har!"
  • zockervadd

Emma: Ja, just det! jag gillade henner komentar=)
    Jag hoppas att hon går vidare ikväll

• xxmeyaxx
    Coursell skrev 2006-09-07 17:52:14 följande:
    Min son sa att hans musiklärare skulle ställa upp i idol, men vi har inte hittat honom trots att vi letat i alla listor på tv4 hemsida. Någon som har några tips på om man kan typ söka fram folk?Vi hittade bara en med det namnet, men det var inte han.
    Om han inte fick träffa den kända juryn så syns han inte på tv4.se
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • xxmeyaxx
    Zäta skrev 2006-09-07 19:43:10 följande:
    xxmeyaxx: gick han vidare, men tackade nej!? Det är ju klockrent. Verkade inte vara rätt forum för det han ville syssla med ändå. Han hade ju lite självinsikt i så fall. De tyckte att han kunde sjunga, men körde hellre sin egen väg.
    Ja, precis så
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • ming

Jag hoppas tvärtemot många här att lilla tjejen Lisa åker ut. Räcka ut tungan
    Jag tyckte verkligen inte att hon kunde sjunga, utan enda anledningen till att hon gick vidare var att hon var så liten och docksöt.

In yo face!
  • lurksmulan

Aha, nu förstår jag saker. Jag letade ju efter en kille jag sett i kön, men har inte hittat honom. Så han kanske inte fick träffa den riktigt juryn?!

• emma2006
    ming skrev 2006-09-08 11:03:58 följande:
    Jag hoppas tvärtemot många här att lilla tjejen Lisa åker ut. Jag tyckte verkligen inte att hon kunde sjunga, utan enda anledningen till att hon gick vidare var att hon var så liten och docksöt. In yo face!
    Du är min Idol! Håller med helt och hållet. Tycker hon var det sämsta på länge.
Svar på tråden Idol 2006