Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
www.tv4.se/player/categories.aspx&itemId=%20&treeId=30044&displayTreeId=
ming: Jodå, han finns där. Anders Rydström.
Nää, jag kan inte sluta tänka på detta:
www.familjeliv.se/Forum-5-154/m12270348.html
hahahaha![]()
Vad du är rolig grisekno! Måste kolla ikväll om de sitter spegelvänt.
grisekno: du verkar ha alldeles för mycket tid till att tänka på sån't där trams!
Måste också kolla! De kanske får förslitningsskador när om de jämt tittar åt samma håll?
Hm...skumt att de sitter spegelvänt, inte tänkt på...men när de har direktsändning sitter de likadant som på auditions iaf...
Undrar varför de alltid sitter lika dant?
Igårdagens program, när de var på sista dagen i Sthlm, så skymtade man den dära tanten i lack-kläder igen...Var de verkligen först i sthlm, sen runt om i Sverige och sen i Sthlm igen? De delade inte bara upp programmet så det skulle verka så?
Och han som kom med sist, Jonah...de sa att han var den siste att gå in på audition, men när han kommit ut och programledaren(?) grattade honom så såg man iaf en person gå in till juryn. (Jag såg inte detta utan min man...)..
Ikväll är det iaf slutaudition...trist att det BARA är en timme...VILL SE MEEEER!! ![]()
jaa.. det såg jag med. det var minst en där utanför som gick in.. skumt. Jag tror att de bara delat upp programmet eftersom lacktanten var där, som du sa.
Jag förstod det som att det tvunget måste bli två program eftersom uppslutningen är så mycket större i Stockholm än på andra ställen. Om jag inte är helt ute och cyklar...
Och jag såg också lacktanten. ![]()