Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
grisekno: På så sätt!
Jag måste få klaga på tv4.se. Varför lägger de inte upp en lista på alla som gått vidare till slutaudition? Och det räcker inte med ett namn, de måste ha en bild eller en kort förklaring typ "Killen med jackan" eller "Tennistjejen".
aaaaaaaahhhhhhhhhh!
jag måste bara skrika ut min ilska!
jag FATTAR INTE varför den där Victoria gick vidare!!!!!!!!!
alltså när jag såg henne först på TV så tänkte jag shit va söt hon va liksom och min man sa samma sak
men när hon öppnade munnen och stod där som ett jävla fån kort sagt och helt mesig och nervös och tyst.... fånig röst liksom .... och så får hon gå vidare???
Varför???
hade man satt på ett annat utseende på henne så hade hon ju ALDRIG gått vidare eller hur???
jag slår vad om att dom tog med henne bara för att hon va så jäkla söt helt enkelt!
å sen tvärtom, men det va ju bara bra iofs, den där jättejackan, shit va jag blev paff när han började sjunga. han sjöng ju så bra så han blev snygg på nåt vis. eller, jaa, hehe, när dom stajlar om honom sen så kan han ju säkert se bra ut! eller vad tror ni?
fenomena83
Jag tror också att han kan bli snygg och tycker det är kul att han gick vidare
Hoppas, hoppas, hoppas han går vidare och får en riktigt styling!
Är det nån här som såg American Idol när det gick?
Tycker att Bonden och det inslaget de gjorde om honom, påminner ganska mycket om den där cowboyen som var med i den amerikanska upplagan, han som bara hade sjungit för sina gäss och aldrig sett havet innan! ![]()
Han med stora roliga jackan var bland de bästa igår,hans röst var väldigt originell
De flesta andra låter lika och 'wailar' mest tycker jag
Kommer bli mkt intressant att se honom sjunga mer och hoppas han går vidare.Jodå,de kan nog styla honom ska ni se
Jättejackan var jättebra... hoppas bara att han kan sjunga annat är James Blunt och emo/grunge-genrer.
Haha, "jättejackan"
Roligt med smeknamn egentligen