• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Zäta

jaa.. men annars vet man ju inte riktígt vem man menar!

• smultronbubbla

Fast jag menade det ju visserligne positivt. Tyckte det lät kul.

• Zäta

:) .... synd bara att det bästa av hela säsongen är slut nu. Det är ju bara roligt när alla usla är med.

• LyckaJones

Jag älskar oxå den här delen mest *S*

Tänk vilken underbar dag jag hade när jag var sjukskriven och låg framför tv en hel dag när de sände alla american idol uttagningsavsnitten. och det vara bara reklam mellan varje avsnitt och inte mitt i!!!

Det var inte dumt!

• zockervadd

ja, det e bra! Så är det bara på dagarna.. det är trist att dom sänder mera reklan på kvällarna!

• zockervadd

Hur många ska bort i kväll..
    Alltså hur många åker ur?

• emma2006

Ska de inte bli bara 10? Jag vet faktiskt inte. Aldrig varit så insatt som i år.

• ming

Hoppas att de gör som första året då juryn valde ut vilka 10 som gick vidare till final. Förra året när de hade många delfinaler och svenska folket fick rösta var det sååå tråkigt, för det gjorde att hela processen drogs ut. Dessutom var bara helt fel personer som gick vidare.
    (Men förmodligen gör de samma i år, som förra året, eftersom det tjänar väl mest pengar åt dem.) Fundersam

In yo face!
  • emma2006
    ming skrev 2006-09-08 16:40:13 följande:
    Hoppas att de gör som första året då juryn valde ut vilka 10 som gick vidare till final. Förra året när de hade många delfinaler och svenska folket fick rösta var det sååå tråkigt, för det gjorde att hela processen drogs ut. Dessutom var bara helt fel personer som gick vidare.(Men förmodligen gör de samma i år, som förra året, eftersom det tjänar väl mest pengar åt dem.) In yo face!
    Men är inte det vitsen med slutaudition, att juryn väljer ut de 10 som får gå till final? Jag tycker också det blir sämre när VI får rösta, då blir det bara de snygga och charmiga kvar... Talangen försvinner med juryns makt.
Svar på tråden Idol 2006