pergotime
hej hej
Börjar med pergotime imorg,
undrar om någon kan svara mig hur det är?
Om man förändras på humor el något,
Börjar på min 5 mensdag, hur lång tid efter har jag som störst chans att bli gravid någon som vet?
hej hej
Börjar med pergotime imorg,
undrar om någon kan svara mig hur det är?
Om man förändras på humor el något,
Börjar på min 5 mensdag, hur lång tid efter har jag som störst chans att bli gravid någon som vet?
Hejsan vännen! Jag ska oxå börja med pergotime imorgon.Oxå min 5 mensdag.Jag har ätit pergo en gång innan. Det var i januari i år. Men jag tar en ovitrelle spruta på dag 14 oxå för att verkligen se till att man får ägglossning. Mitt första försök med pergotime i januari slutade dock med ma i mars.. skit.
Men nu imorgon -måndag 21 aug e det alltså dags att försöka igen..
Jag mådde illa av pergon,blev yr o hade en del humörsvängningar. Och min aptit ökade oxå...
Vad spännande att ngn annan börjar samma dag,vi kan ju följas åt? Kramar
O föressten menar du vilken dag du har bäst tur med att bli gravid?det brukar ju vara vid dag 14 om du har ägglossning som du ska.. Ta dessa frågor med din läkare så får du proffsiga svar!! Jag svamlar lite kanske hihi
hej tjejer...
jag började ta pergo i lördags...min alldelles första kur! Är på försök 16 och vi är oförklarigt barnlösa.....alla prover var ok. Så jag vet egentligen inte om det finns en chans till bara för att jag atr pergo...
jag blev sagt att börja på dag 2....konstig nu, eller hur?
men ....det kan vara skönt att följas åt...hoppas att det är vårt tur nu!
Hej hej!
Jag börjar med min första pergotime imorgon. Alltså på dag 5. Så det är på dag 14 de flesta har äl? Jag hann inte fråga min läkare när jag var där..
Jag förlorade mitt sekret när jag tog pergotime,och så mådde jag illa,sov dåligt och vart yr.Ont i magen också!
Jag mådde precis som vanligt, kände inga biverkningar alls.
Majsan26!
jag har ente förstått det riktigt varför vissa börjar med pergo på dag 2. de flesta man hör börjar ju på dag 5-9. kanske ngn här som kan hjälpa oss med den frågan?
men vad trevligt att vi e nåra st här. Klart vi ska följas åt o peppa varandra. Har börjat med min pergo idag som sagt..
blondi75: dem på Fertilitetskliniken (malmö) sa så här: att läkarna här kör med denna "metod", att alla som äter pergotabletter gör det från dag 2 (alltså inte bara jag). Nu undrar jag om det finns några här som gör insemination i Malmö, för att kolla om detta stämmer?
har också läst någonstans att i USA kör dem alltid från dag 2....hmm...hoppas vi löser gåtan snart1
Aha.. men gör du insemination? eller du bara äter pergo o sen ska du bli gravid genom sex? Tihi...
nej, det är planerat för insemination. Har försökt 15 gånger utan resultat och nu gör vi insemination för första gången.