• snuffsan74

pergotime

hej hej

Börjar med pergotime imorg,
    undrar om någon kan svara mig hur det är?
    Om man förändras på humor el något,
    Börjar på min 5 mensdag, hur lång tid efter har jag som störst chans att bli gravid någon som vet?

• Svar på tråden pergotime
  • majsan26

skönt hassel70! ta hand om lilla magen kram

• Achwell

Oj oj oj, det verkar som min ÄL är på väg, igår trodde jag nästan att jag fått mens, för det kändes så vått!!! Rätta mig nu om jag har fel. Men visst är det så att man har ÄL-sekret (våt och trådig och genomskinlig) i 2-5 dagar innan ägglossningen?

• blondi75

Achwell!

Jo jag tror att det e så. Jag hade iaf klet nån dag innan det vart dags att ha ägglossning. jag trodde osså nästan att jag fått mens..

hassel70!

vad kul att du känner daj så gravid.. O vad snäll du e som håller tummarna för oss..

kramar

• blondi75

Hajhhaj alla!!

Hur går det för er? Jag har bim nästa onsdag.Känner inget särskilt i kroppen nu. Men jag hoppas att det kommer lite grav tecken i nästa vecka i stället för mens!!
    Kramar

• Hassel70

Blondi: håller tummarna..nu är det bara nedräkning!

• Achwell

Jag håller också tummarna! 8 Fick veta idag (efter att min läkare varit borta på semester i 5 veckor) att jag efter min första pergokur inte hade ägglossning. Detta mättes på mitt blodprov som jag lämnade in 2/8. Så nu börjar jag med Gestapuran och sen blir det Pergo! WoHOOO!

• majsan26

blondi gumman,...då får vi räkna tillsammans! jag har också bim på onsdag nästa vecka,...tänker testa på måndag. har massa symptom och tror helhjärtat att det blir något denna månad

lycka till och vi följs åt!

• blondi75

majsan!

Vad har du för sypmtom? tell me.. Jag har ente så många. har ju lite besvär nu som jag skrivit i gb. så du ska testa på måndag? Guuuuuuud vad spännande vännen!

Vad skönt att du känner daj så övertygad om att där e nåt. O e det ej positivt på måndag så tänk bara att det kanske vart för tidigt att testa..
    Många kramar

• snuffsan74

hej hej

Håller tummarna för er vääner att ni +

hur är det annars med er?
    Kramar om o ha en bra dag

• Achwell

Hassel70.. åh vad härligt det låter ""pratar och sprakar" i nedre magen och bröstvårtorna står rakt ut och vill inte bli petade på" hehe.

Jag längtar också till sprak och prat i magen...

Lycka till!

Oj, både blondi och majsan har bim nästa onsdag! Spännande värre.

Svar på tråden pergotime