• snuffsan74

pergotime

hej hej

Börjar med pergotime imorg,
    undrar om någon kan svara mig hur det är?
    Om man förändras på humor el något,
    Börjar på min 5 mensdag, hur lång tid efter har jag som störst chans att bli gravid någon som vet?

• Svar på tråden pergotime
  • blondi75

Vad söta ni e som håller koll på oss!! Jag e sååååååå nervös inför nästa vecka.

Achwell: så det e pergo som gäller nu igen. jag tog oxå blodprov igår för att kolla om äl skett. Vet ej när jag får svar på det.. Hoppas att du får äl nästa gång vännen!

Snuffsan. Kul o se daj vännen! kram

• majsan26

hej tjejer!

Blondi- jag har känsliga bröstvårtor(fast inte super-känsliga) och känningar i tjejmagen redan efter äl alltså! Det ömmar i brösten också då och då. Och det drar i tjejmagen också. Jag hoppas av hela mitt hjärta, men jag lovar att jag kommer inte att ta livet av mig om det nu inte är positiv denna gången heller Positiv inställning gäller här! Håller tummarna till dig också gumman!

Achwell och snufssan - tack för att ni tänker på oss. Heja på!

• Achwell

blondi75: Jaha du tog blodprov. Ja, men du borde ju få svar på det om några dagar.. inte som mig... 5 veckor...! *Hehehe* Japp, det är pergo som gäller nu, dubbelkur. Det Borde bli äl nu... tycker jag ialla fall

majsan26: Klart man tänker på er! Alla stöttar varann här, det är ju det som är så härligt

Kram o tack tjejer!

• blondi75

Achwell- jaså det går så snabbt att få svar.. jaja,hoppas det var nån äl.. Kram

Majsan.-Mhmmm,jag hade känsliga bröstvårtor men det har avtagit.. visst ,lite molande mensvärk som kommer nån gång under dan får jag.. men annars inget jag kommer bli väääldigt ledsen om jag ej +ar på onsdag.. jag har ju ändå försökt i snart 3 år o blivit gravid en gång (ma),så jag hoppas så innerligt att det ska ta dennna gången oxå.. Hur länge har du försökt?
    Kramar ps.vad bra att du ente tar livet av da

• blondi75

hajhaj. Måste bara öva på en smily

• blondi75

Oh vad jag eduktig

hur mår ni då? vi e några som har bim i veeckan.hur mår ni? symptom? jag har inga särskilda förutom lite molande mensvärk-men det kan ju oxå vara mensvärk
    Kramar

• majsan26

hej blondi(och alla andra...)...jag har inga speciella symptom längre...det känns som vanligt..ledsen för det... Idag var vi hela tiden i skogen (plockade svamp )och tänkte inte ett dugg på bim....kanske därför inte på symptom heller.....Tror inte jag skall testa imorgon. återkommer . kram till er och lycka till!

• blondi75

majsan! Så du hittade nån svamp eller? Nä,jag ska ente testa imorgon.Jag vill absolut ente testa för tidigt ju. Kommer ente mensen på onsdag torsdag kanske jag testar.jag tror att jag avvaktar faktiskt..
    vi får hålla handen hela veckan! Kramar

• blondi75

majsan!

Nåra symptom idag? Jag tycker ente att jag har det
    Kramisar

• blondi75

O inga säeskilda symptom idag heller

Svar på tråden pergotime