• turia

När började era bebisar ha pyjamas?

mitt pyre på 6 v har samma stass dag o natt, byter kläder först då jag blir less eller han spytt ner sig..De är väldigt renliga när de är små hehe
    Har inga planer på att börja med pyjamas än på ett tag

• Svar på tråden När började era bebisar ha pyjamas?
  • sturen

pyamas har de aldrig haft men på kvällen har vi alltid klätt av dem och tvättat dem.

• bambigirl

När vi kom hem från bb. Men ibland om han somnar typ 7 och vaknar 2 då byter vi till pyjamas först då... Men jag försöker byta till pyjamas innan han somnar för natten, typ vid halv 8-8... Hoppas att han snart ska förstå vad som är dag och vad som är natt, han är 6 veckor nu.

• bambigirl

På bb sov han i bara blöja på oss dygnet runt, kändes bra för den första kontakten.

• Chewie

Direkt när han var född, alltså redan på bb.. Kvällsrutin och så, kändes bra att ha pyjamas på den lille..

• Moomin

ALdrig, min bebis (13 mån) gillar inte varma pyamasar och har alltid sovit i blöjan..

• Microlys

Självklart ska inte vår bebis behöva ha pyjamas när det är 28 grader varmt i rummet, som det kan bli på sommaren... Men jag anser att man ska skilja på dag och natt, att man inte har dagkläderna på på natten... så att bebisen får in en slags nattrutin... då kanske man har tur att han/hon längre fram sover större delen av natten!

• cicia

Jag har anvant pyjamas pa sonen direkt.

• menu

redan på BB (eller snarare neo, då hon är förtidigt född)

Svar på tråden När började era bebisar ha pyjamas?