När började era bebisar ha pyjamas?
mitt pyre på 6 v har samma stass dag o natt, byter kläder först då jag blir less eller han spytt ner sig..De är väldigt renliga när de är små hehe
Har inga planer på att börja med pyjamas än på ett tag
mitt pyre på 6 v har samma stass dag o natt, byter kläder först då jag blir less eller han spytt ner sig..De är väldigt renliga när de är små hehe
Har inga planer på att börja med pyjamas än på ett tag
När min tjej var bebis sov hon i pyjamas direkt vi kom hem från BB. Senare när det blev varmare sov hon i T-shirt och blöja. När det var riktigt varmt sov hon i endast blöja. Nu är hon 4 och vi följer samma mönster.
Mina barn sover utan pyjamas, dom blir så varma på nätterna.
Så fort vi kom hem från bb.
Började använda på min son nästan redan från början men nu under sommaren har han bara legat i blöjan då det har varit varm som tusan
Började inte med pyjamas förrän i ettårsåldern på den store. Den lille är 6 månader och använder det inte heller än.
Känns knöligt att byta om på honom inför natten när han ändå byts på 5 ggr om dagen pg av spyor och..annat
pyamas började vi med nästan på en gång men det vart en vana när hon var ca 7 v och vi fått ordning på alla rutiner...då blev pyamasen en symbol för att nu varavar vi ner och har det skönt!
på en gång... känns bra med ordentliga rutiner
o sen fördelen med body är att det är lätt att byta bajs o se om det kommit nått.
Har en nattbajsare..
När det började bli för kallt med bara body, efter nästan 2 månader.
Emma har sovit i pyjamas sedan dag 1. Hon är jättedålig på att behålla täcket på, då är det bra med pyjamas...