• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • nublu

Det värsta är ju att man blir "dumsnål" därinne på varuhuset. För helt plötsligt blir en jacka för 299 kr jättedyr och jeans som kostar mer än 149 kr ratar man för de är också för dyra. Man glömmer liksom bort vad jackor och jeans kostar i "vanliga" affärer! Det är lite skrämmande...

• Annika 1983
    där var en som kom ut med endast EEENNNN plastkasse i handen kan man verkligen gå in dit o handla så lite?
  • Winnertaco

Rokka Jill
    Det är då man firar av ett bländande leende mot de sura tanterna och fortsätter i sitt eget lilla tempo!

Nublu
    Ja, helt plötsligt är det jättedyrt med en blomkruka för 10 kr! Fast man måste ju tyvärr prioritera även där, man kan ju inte köpa ALLT bara för att det är billigt

• Nadjis

Winnertaco, jag var ändå mest dumsnål förra gången jag var där. När vi stod i kassan tänkte jag sortera ut lite (som man brukar göra ) å det ända jag inte "behövde" var dikstrasor för 5 kr.. så jag la tillbaka dom! Jag menar 5 spänn! Det hade liksom inte gjort särskilt mycket på slutsumman ändå

• Annika 1983

önskar man kunde köpa allt där så man slapp välja *S*

• lönnemåla

Jag har varit riktigt dumsnål en gång på Gekås, jag hittade byxor för 95 öre st och tyckte att jag hittade bara två par jag ville ha!!!!! Herregud dragkedjorna är ju dyrare, man kan ta större byxor oxh sy om till kjol etc. Och jag tog bara två par

• Rokka Jill
    nublu skrev 2006-10-11 12:19:29 följande:
    Det värsta är ju att man blir "dumsnål" därinne på varuhuset. För helt plötsligt blir en jacka för 299 kr jättedyr och jeans som kostar mer än 149 kr ratar man för de är också för dyra. Man glömmer liksom bort vad jackor och jeans kostar i "vanliga" affärer! Det är lite skrämmande...
    ja de thåller jag med om!!!!!
  • pilla21

Någon som vet något annat bussbolag från stockholm till ullared än det dom har på deras hemsida?
    Är säker på att ja hittade det nånstans för inte allt för länge sen men nu hittar ja inte det...
    just det bussbolaget passerade även norrköping...

• Gossis

Pilla21: Vet inte vad som står på deras hemsida, men vet att Rejmyres buss brukar anordna resor till Ullared som går via norrköping, linköping....

jag vill ha julskinka NUUU!!!
  • Gossis

Jag brukar alltid vara så "dumsnål" när jag tex köper nån jättefin prydnadsgrej eller julbelysning, sen ångrar jag mig att jag inte köpte fler när de var så billiga! "visst ja, skulle ju haft en i det fönstret oxå" eller "Man kunde ju haft en på varje sida i bokhyllan"....ni förstår kanske vad jag menar!

jag vill ha julskinka NUUU!!!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden