• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • LiMaLe

Jag menar vardagar, nej på helgen är det nog lite sent att komma då.

• Rokka Jill
    lönnemåla skrev 2006-10-11 11:48:41 följande:
    Gravid18: Förlåt jag har missat det inlägget. Maila Gekås för säkerhets skull.
    *ler* vad söt du e
  • Gravid18

lönnemåla: Ja jag får göra det hur snabbt får man svar vet du det?

• GoaSmulan71

Är det verkligen värt att åka till GeKås på shoppingtur? Jag är inte helt övertygad längre.

• Winnertaco

GoaSmulan
    Om man säger såhär, det är nog inte värt att åka dit och handla för 500 kr, om man ska åka dit så ska man verkligen SHOPPA! Sen kan man ju alltid disskutera vad som menas med "värt det". Det är klart att man hade sparat en massa pengar på att stanna hemma

• Rokka Jill

jag har 60 mil tur o retur.. för att "tjäna" på att åka dit måste jag handla massor!!!
    nu e vi tre stycken som sticker dit..
    men vi ska bjuda den ena med bensinpengar.. så jag halverar iaf bensinkostnaden med detta.
    många plagg kostar bara 30-40 :-
    när tex h&m tar 100-150.
    så visst kan det vara värt..

• Winnertaco

Jag åker faktiskt inte bara till Gekås för att spara pengar, utan för att det är så KUL!!! Jag vet att jag köper massor med onödigt, men det struntar jag i, jag är så nöjd varje gång jag kommer hem!

• Rokka Jill
    Winnertaco skrev 2006-10-11 12:02:22 följande:
    Jag åker faktiskt inte bara till Gekås för att spara pengar, utan för att det är så KUL!!! Jag vet att jag köper massor med onödigt, men det struntar jag i, jag är så nöjd varje gång jag kommer hem!
    visst e det kul att shoppa.. men tänk om man hade shoppat loss hemma för 4000 istället

jag hade inte fått överdrivet mycket för det..
  • Winnertaco

Rokka Jill
    Nä, och det är det som är så kul med Ullared!!! Jag kan inte påstå att jag behöver allt det jag köper, men jag har möjlighet att köpa saker jag bara vill ha när jag är där, för att de är billiga!

• Rokka Jill
    Winnertaco skrev 2006-10-11 12:09:51 följande:
    Rokka JillNä, och det är det som är så kul med Ullared!!! Jag kan inte påstå att jag behöver allt det jag köper, men jag har möjlighet att köpa saker jag bara vill ha när jag är där, för att de är billiga!
    det e skitroligt..
    det e bara tradigt när det e många... alla blir irriterade
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden