• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • kidA

emmajohanna

vi var där 11 o fick parkeringsplats vid 12 o sen köade vi o kom in på gekås vid 1245.

♥(Vilken färg har själen, älskling)♥
  • Lalalong

lillabus81
    Ok! Haha, då "ses" vi i vimlet då

• sesssan

Jag var där i lördags, kom kl 8 ingen kö direkt då.men det var jätte mkt folk i affären.Men jag fick ta gi det mesta kom hem 4000 kr fattigare

• ninos

Massor av fynd blev det igår så klart, men vad folk puhu!

Vad gör alla barnen där? Jag kan inte förstå hur man tänker när man tar med dem dit (nästan barnmisshandel ;) ). Jag verkligen led och tyckte synd om dem. Bebisar ok men alla som är större. Det var ganska många gamlingar där också som jag tyckte synd om för det var verkligen svårt att komma fram och en liten man höll på att svimma stackarn.

• loveliva

Ang barn i Gekås, så är det kanske inte alla som har möjlighet att lämna barnen till någon som kan passa dem. Vi har svårt att få barnpassning, och måste därför ta med våra små till Gekås, vad ska man göra?? Men våra små har fixat det jättebra! Finns ju fikahörnor att pausa i.
    Men hur kan man säga att det är barnmisshandel?????????

• Winnertaco

Barnmisshandel?!? När vi var små fick vi ofta följa med på sånna saker, inte led vi av det MAn känner väl sina egna barn och vet om det går bra att ta med dem eller inte...

• Lalalong

Alltså... när ni ändå pratar om barn.
    Jag och en kompis bestämde innan helgen att vi skulle dit, fixade barnvakt åt Klara... fick nu veta att barnvakten är sjuk! Men jag vill ju så gärna åka!! Hon är 6 månader...
    Problemet är också att hennes vagn går inte inte in i kompisens bil
    Kan man ta med liften till vagnen och lägga i en kundvagn.. så hon kan ligga..?? Verkar det jättekonstigt??

• MrsNelson

barnmisshandel är det väl kanske inte, men en del föräldrar verkar mer eller mindre släppa sina barn lösa....när det är så mycket folk som det ibland är så är det faktiskt väldigt lätt hänt att råka trampa på eller putta till ett litet barn. Dom syns ju inte så lätt.

• thefrog

Lalalong: tycker jag absolut att du kan göra. d¨f¨r din dotter det mysigt i kundvagnen. det går säkert jättebra!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden