• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mammatillpojkar

hejsan, en fråga till alla er som har varit vid leksakerna på gekås, har ni sett ifall dom har nån barn dammsugare med ljud?? pris???

• längtarefterbarn

rokka jill

Nej det sitter speglar lite överallt på klädavdelningarna

• Lörpa

ALDRIG MER ULLARED DAGEN EFTER LÖN!!!!!

Var fan den värsta dagen i mitt liv. Fanns inga kundvagnar, folk var som galna, saker var slut speciellt pojkleksaker och nä fy fasen vilken hemsk dag. Nästa gång åker jag bil och inte buss som jag gjorde nu och är där när det öppnar istället

Hittade inte hälften av vad jag skulle ha....

SÅ BESVIKEN!!!!

PS har vart där vid lön o barnbidrag förut men då har det INTE vart i närheten av folkmassan som var i lördags

• Evsi

Zachro: de har microvågsugnar i fiken inne på gekås, och vatten precis jämte så du behøver inte krångla med varmt ? kallt vatten. dte kommer gå jätte bra att ta med lillan, har haft med lucas i lift och det funka super. om du har en bärsele kan du ju ta med den oxå om hon vill komma upp lite

• Zahcro

Evsi -- ja just ja det finns ju fika platser.. va bra.. då slipper man släpa på det japp har en bärsele som jag får fruktansvärt ont i ryggen med.. men det är nog värt att prova.. skönt för henne att komma upp och skönt för mig att ha båda armarna fria när hon är uppe.

• nuria

Hur dags kommer bussarna in till Ullared?

• hib58

Nuria: Alla möjliga tider. Det beror på vad de kommer ifrån.

• Bowmore
    Mollymajs skrev 2006-10-31 15:01:37 följande:
    Någon som vet om dom har sådana små beis speglar gula med röda hjul på Ullared? En sk krypspegel.
    Såg sån när jag var där sist. Vet dock inte vad den kostade.
  • sofia23

precis hemkommer från Ullared,kom dit vid 16,30,inte alls mkt folm..shoppat massa julsaker...

JA de hade damnsugare med ljud på

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden