• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • littlemisstrouble

heeelu

precis hemkommen från ulla reds besöket, vi kom dit vid halv 4 på eftermiddagen, mycket folk men lugnt å skönt att strosa omkring å inga köer. Fick mycket mer handlat idag än förra gången. Nöjd

• Lalalong

Hej på er!
    Också precis hemkommen! Vi kom dit vid 15.30. Då var där sådär mycket folk, men ingen kö in *skönt*. Vid 18.30 tiden började det droppa av rejält. Då kunde man verkligen gå där och titta ostört!

Eh... jag skulle ju lägga Klara i liften i kundvagnen... Trodde jag ja! Liften fick inte plats!! Så hon fick sitta i babyskyddet hela tiden. Men det gick bra. Sov en stund och var vaken och tittade och lekte med sin giraff resten av tiden.

Handlade för 1700 kronor. Kläder till Klara, ett par byxor till mig, lite underkläder, lite sängkläder, gåstol, leksaker och annat kraffs
    Kan lägga in en utförligare lista i morgon med priser om ni vill? Kanske till och med tar någon liten bild... får se.

Nu ska jag sova i alla fall!! Godnatt

• MaLevi

Kom hem inatt från en bussresa till GeKås, handlade för 3500kr. Fick inte alls med allt på lappen men mycket som inte stod heller Glad Helt klart något som jag gör om. Tänker nog inte åka buss har 5-6 timmar att åka med uppehåll. Blir en stuga och övernattning nästa gång.

Vi åkte runt 2.30 och var framme ca 8.30-9. Ingen kö och inte alls mycket folk förrens runt 10 då började det bli trångt och man kände sig mest ivägen, sån är jag!

Kommer bild så småningom....

• Anna1980

Lite frågor:
    1. Hur stora är kundvagnarna på Ge-kås? (tänkte lägga dottern i hennes insats där)
    2. Finns det baddräkter där? Vilka stl?
    3. Vad finns det för julsaker nu? Finns det julkläder till barn?
    4. Brukar det vara lite mindre folk på måndagar och tisdagar? (ska dit nästa måndag)

~Mamma till världens bästa Max och Moa~
  • Peak

Vet någon om de har en pappers-skärmaskin? Jag scrappar och vill ha en sådan, på Clas Ohlsson tar de 300kr för en. Tänkte de har ju laminatmaskiner och annat i Ullared kanske även skärmaskin?

• Winnertaco

Är det nån som vet om de har playstation 2 på Ullared? Vårt har pajat, och jag är så arg

• ung83

Anna1980:
    1. det va många som hade sina bebisar i sin kundvagn då hade dom lagt ner bebisen i liften ifrån vagnen.

2. såg inte om det fanns baddräkter för vuxna med det fanns för barn iaf

3. julsaker fanns det massor där ..det fanns tomtar ljusslingor kulor allt..och julkläder fanns de även lucialinne o tomtekläder.

• littlemisstrouble

anna1980

japp dom brukar ha baddräkter där i storlekar från hmmm är det 34 eller 36 upp till 44 tror jag. va där igår å då såg jag baddräkter iaf.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden