• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • liin

Kom hem för någon timme sen. Det va mycke folk idag!

Va framme kvart i sju, då var det nästan tomt på parkeringen, men ändå hyfsat lång kö utanför. Stod i regnet tills dom öppnade sen gick d snabbt in. Väl inne så va det lugnt m folk ca 1 timme sen öste det in folk. Tur man inte hade bråttom

Blev besviken på klädavdelningen då jag knappt inte hittade något, varken till mig eller dottern. 2 tröjor, en kjol, lite trosor, vantar mössa och en fleecejacka va vad jag hitta till henne. Jag själv fick 2 toppar, en stickad tröja och tre par trosor. Alltså långa vägar ifrån vad jag brukar ha med mig hem.

Köpte destu mer julpynt och annat kul till hemmet i stället. Samt några julklappar på leksaksavdelningen.

• liin

Kan man beställa en vara från Gekås om man vet vad man vill ha?? Som på postorder??

• K S

Var där igår! Kom vid halv tre och det var ingen kö in. Desto längre kö vid kassorna ut

Det var MYCKET folk därinne!! Svårt att ta sig fram med vagn, men det gick. Det tog lite tid att shoppa när det var så mycket folk, så vi hann inte kolla in allt. Vi höll mest till vid leksakerna och barnkläderna.

Bra leksaker till jätte bra pris. Kläderna är väl inte så mycket att hurra för...tycker jag.

Hittade ett par velourset, en body och tröja till lillan. Och strumpor givetvis Och flaskor o sånt...

• MammaSara80

skipnisse: Var där idag och de har grejer till Lundby dockhus.

• Rokka Jill
    http://www.familjeliv.se/hem/rokka_jill/galleri.php?cur_album=Ullared

Parkerade nära var näst närmast huset
    (kollar ni galleriet kan ni tänka er att vi hade lite flyt.. heh......)
    ingen kö till kassa...

Jag måste asså fråga... har de bytat ut vagnarna eller något? har för mig att handtagen var lika gula som kassorna o vagnarna var stooooooooooooooooooooooooooooora...

handlade för 6800

hittade inga Dinodance byxor fru indosaurie.. =( tycker själv de e jätte söta.
  • Fru Indosaurie

Rokka jill
    ååh vad tråkigt
    Men tack för att du tittade!

Vilka kap du gjort!
    Är det billigt med leksaker också? vad kostade dom på bilden?

• Rokka Jill
    Fru Indosaurie skrev 2006-11-11 22:20:24 följande:
    Rokka jill ååh vad tråkigt Men tack för att du tittade! Vilka kap du gjort!Är det billigt med leksaker också? vad kostade dom på bilden?
    elefanten 119 (peek a box)
    brilliant basics 119
    boken 29,95
    nalle puh skallra 19,95

hittar inte det andra...

men sen köpte jag sånt elefantspel till mina syskonbarn (från 3 år)
    elefant som blåser ut fjärillar.. så ska de fånga fjärillarna.. 199:-
  • Rokka Jill

måste påpeka att inte tyckte om barnoverallerna... de var ju knappt fodrade.. o vissa inte alls

• Rokka Jill

jag har inte en aning... men ett par nycklar som Charline har gav jag 99 typ för på maxi.. såg de på gekås för 56:-!!!!!!!!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden