• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • 1985

cutiee: Japp, mycket jackor och jeans tycker jag.
    skor kommer jag inte ihåg faktiskt men har inte för mej jag såg nåt

Nu åker vi om drygt en timme!!

• Dundermamman

cutiee-> Det finns 2 skoaffärer utanför Ge-Kås, varav den ene "Sko-Boo" har stor och bra sortering av märkesskor till både vuxna och barn!

• Peak

Hlegona - vad 17 har du handlat för 12.000??? Har du en butik?

• 9Kärleken6

Cutiee: Finns massor med varor till vuxna med. Kläder, (toppar, jogging, linnen, tjocktröjor, collage, kjolar, jeans, finbyxor, mammakläder, bigsize, nattlinnen, finkläder, skärp, hängslen, skjortor, kostymer, slipsar, herrkläder, kalsonger, underkläder, bh:s.) You name it they have it!!! Men olika sortiment beroende på vad de får in. Skor finns dock, som sagt, i affärerna utanför GeKås huset. www.gekas.se där ser du alla avd.

ÅK!!!

Peak: Hade jag bara 12 000:- att lägga inne på GeKås utan att göra en ravin i plånboken så skulle jag garanterat göra det!!!

• Peak

jo klart det skulle ju GÅ att handla för 12.000 men jag brukar handla för 3-4000 och då känner jag inte att jäklar det där skulle jag ha velat ha...
    Men det borde löna sig att handla där om man har egen butik, det måste ju vara billigare än inköpspris på vissa saker!? (det får man väl?)

• 9Kärleken6

Vet faktiskt inte om man får det... Ligger nog i samma klass som du att göra av med där och då brukar man va nöjd ja... Men gärna 12.000 hihihi

• Mamma 82

Hej hej!

Jag har fixat en tråd där alla som vill kan få skriva in vad det köpt vad det kostade mm.. kika gärna förbi och ni som inhandlat på Ge-kås få rgärna skriva in och ev skicka länk lr liknande med bilder oxå..

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m14271381.html

• skipnisse

Mamma 82: vilken skitbra tråd du startat!!!!!! Jag ska skriva i den när jag kommit hem från shoppingparadiset på torsdag!

Nån som vet om de har grejer till dockhus? Lundby alltså???

Har någon sett Bouncing Tiger Tail där?

• CamoMillan
    Vad tror ni om att åka till Ullared den 19 December? Tänkte åka då...Hur tror ni att det är med folk?
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden