• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Mamma 82

Skipnisse:
    Kul att du tycker det.

Jag tycker dom borde sälja sånt, tror ja läst nånstanns idenna tråd att dom säljer sånt hus iallafall, tycker dom borde sälja möbler till oxå. men ja vet inte.. *Håller tummarna för dej att dom har det*
    Själv ska jag dit den 2 december Lääängtar. HAr aldrig vart där.. Ska bli spännande

• loveliva

Skipnisse- Jag har sett dockhussaker (Lundby) när jag var där för ca 1 månad sen. Har dock bara pojkar så jag köpte inget

• cutiee

Ok, tack ni som svarat! Får nog övertala mamma så hon följer med mig Måste ju ha sällskap :)

• Dundermamman

CamoMillan-> 19 december är en utmärkt dag! Det brukar inte vara mycket folk i Ullared sista veckan före jul! Själv ska jag dit den 12 december,tror inte det är så mycket köer då heller (inga löner eller pensioner är ju precis komna då).

• Caxandra

BMX sulkyn, gå in på Jysk, de har två stycken en svart och en Nalle Puh i grått.
    De är likadana som BMX.
    Jag köpte den blåa för 1 1/2 månad senoch är nöjd.
    Kostade 439:- :)
    På Jysk 7-900 beroende på vilken färg.

• 1985

Dra åt h*lvete vad mycket folk det var där idag Vi kom ca 10.30 och det var lätt en kö på ca 2-3 timmar så vi vände och åkte till Ikea istället. Usch vad besviken jag blev. Dessutom pisseregnade det och man har ju ingen lust att stå där och bli sjuk
    Jaja, vi gör iaf ett nytt försök på onsdag. Bättre att åka en vardag så ska vi försöka vara där när de öppnar.

• längtarefterbarn

Var inne på nätet och kollade köstatus kl 8 i morse för jag tänkte eventuellt svänga förbi efter jobbet.
    Redan då var det över en timmes kö!
    och sedan när jag slutade åkte jag till Ullaredf ändå, för att handla mat, och folk som inte rymts på GeKås parkering stod på ICAs istället. Det var kaos!

• Miafia33

när ska man åka för att slippa köa?

jag såg på nätet att det finns en köstatus men den kan ju förändras snabbt om man har ett par timmar att köra.

• hib58

Hej
    Jo jag såg att det var mycket folk idag.
    Vi körde dit för att min man skulle klippa sig.Sen funderade vi på att gå till Bok-Olle och kanske kika in på Ge-Kås.
    Men vi beslutade oss snabbt för att det fick bli Falkenberg i stället för inköp av farsdagspresent.
    Stackars Er som var där. Regnet öste ner, kö runt hela torget.
    Vi mötte jättemycket bilar på vägen in till stan.
    Ibland skulle man haft en dator i bilen så kan kunde loggat in på familjeliv och sänt iväg en regn och kö varning.

Välkomna tillbaka till vårt Gekås metropol senare.
    Ett tips är att övernatta och ta de andra butikerna den andra dan.
    Ha en skön helg

• BlygTjej

Jag var på Gekås igår och då var det mycket folk! Ännu värre var det nog idag!

BF ---> 66 dagar kvar!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden