• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Fru Indosaurie

härligt! =) att du "tjänade" denna gång alltså.
    vet inte om vi ska åka lr inte nästa vecka.. svåårt val.

• Rokka Jill
    Fru Indosaurie skrev 2006-11-11 22:48:09 följande:
    härligt! =) att du "tjänade" denna gång alltså.vet inte om vi ska åka lr inte nästa vecka.. svåårt val.
    vilket fall som helst har jag tjänat.. tösen har ju inte fått för möd nya leksaker.. ärvt en del av syskonbarnen =)
  • Pyret 78

jag är ute efter en stickad kofta till mig som ser lite ut som en väst. har provat en på MQ för 500 spänn men tänkte att jag kanske kunde komma billigare undan. är det någon som sett om de har sån i ullared? åker tidigt på lördag

• zoonr2

ja fy vd mycket folk det var på ullared det värsta jag har varit med om när jag har varit där..

men roligt de e det ialf å fynda de har man gjort

• Bobline

Vet ni om det finns symaskin på ullared o vad de i så fall kostar? Alltså ingen leksak utan en riktig

• mmfl

Jag har bestämt att nästa resa till Ullared blir den 14/15 mars. Ska boka stuga åt mig och gubben. Han var där som liten och förstår inte tjusningen med Gekås. Så då ska vi få en liten resa för oss själva utan barn, ska bli kul. Så nu får man börja spara! Tänk er att ha en egen kombi att fylla, annars måste man ju ta hänsyn till fler!

• Selmas
    mmfl skrev 2006-11-12 12:23:46 följande:
    Jag har bestämt att nästa resa till Ullared blir den 14/15 mars. Ska boka stuga åt mig och gubben. Han var där som liten och förstår inte tjusningen med Gekås. Så då ska vi få en liten resa för oss själva utan barn, ska bli kul. Så nu får man börja spara! Tänk er att ha en egen kombi att fylla, annars måste man ju ta hänsyn till fler!
    Gissar att det är fler än jag som är avis på er resa!
  • Bess

Vi har bokat stuga den 8-9 december Så slipper man stressa så mkt. Ska stuva hela kombin full med saker!!!

E det nån som vet om dom har mkt bebissaker där??

• Scrapmom

Jag åker upp med mamma och svägerska nästa lördag, den 18/11. Brukar alltid annars åka runt den 10:e och mitt i veckan för att jag gissar att folk har minst pengar då. Tyvärr gick inte det denna gången så nu hoppas jag att folk är panka två dagar innan barnbidraget och att vi ska slippa den värsta trängseln. Fast det är nog lite väl optimistiskt, det är trots allt snart jul

Men fynda ska vi!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden