• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • evolyn

åhh vad mycket folk det var på gekås i helgen,det var bland det värsta jag vart med om....

• digimax

kan tro det och det kommer vara tok mycke folk fram till jul!

• Fru Indosaurie

tröttnar?
    jag tröttnar inte på att gå på ikea en gång i veckan

vi kanske ska åka på tisdag.. vet inte vad vi gör med hunden dock =/ dom borde ha hundpassning utanför

• digimax

Man blir lite van med priserna dock så när man tittar i affärer och tradera så jämför man med ullared

• evolyn

ska fira jul i ullared så jag ska shoppa alla julklappar där dan innan julafton då brukar det vara rätt lungt där....

• Kokos Kajsa

Jag var där i lördags - för första gången - men kom inte in!!! ARGH! Först fick vi ingen kundvagn och sedan var kön 2-3 timmar lång så vi åkte hem igen. 20 mil dit. 20 min hem...

Besviken...

MEN jag fann mig iallafall ett par knallgula stövlar inne på Sko-Boo.

• Kokos Kajsa

Glömde skriva att det ösregnade och vi hade inga paraplyer...

• Scrapmom
    Kavaten skrev 2006-11-12 21:10:34 följande:
    Jag var där i lördags - för första gången - men kom inte in!!! ARGH! Först fick vi ingen kundvagn och sedan var kön 2-3 timmar lång så vi åkte hem igen. 20 mil dit. 20 min hem...Besviken...MEN jag fann mig iallafall ett par knallgula stövlar inne på Sko-Boo.
    Oj! Hur dags var ni där?? Hoppas verkligen det inte är likadant nästa helg!
  • Mollymajs

Är det inte så att det nästan ALLTID är mkt fol på just lördagar på Ullared? Vi åker alltid en fredag inn abarnbidrag och har aldrig behövt köa. Visst har det varit MKT folk men inte kö, jo innan de byggde om va det kö men inte nu. Ska dit på fredag så vi får se

Fast nu i helgen är klartr att det kan va mindre folk än andra helger eftersom barnbidraget kommer på måndagen efter.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden