• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tessou

Black Daisy
    Det går nog bra!! Men man ska ju inte åka dit på Sommaren, till Jul eller på andra skollov.. Då måste d eju vara smockat!

• Rigmor Mortis

Bäst är att åka på vardagarna (om man kan för jobbet). Ska man dit på helgerna tror jag att det är bäst att vara där tidigt.. är inte säker dock.

• Rokka Jill
    EKJ76 skrev 2006-10-08 11:40:40 följande:
    Bäst är att åka på vardagarna (om man kan för jobbet). Ska man dit på helgerna tror jag att det är bäst att vara där tidigt.. är inte säker dock.
    antingen innan öppning eller senare.
    men inte vid 9-11.. det e mardrömmen
  • Bess

Ni som säger att ni aldrig ska åka dit en lördag igen....kanske jag kan tipsa att inte åka dit en lördag så tätt in på löning! Det var nog det som var felet igår gissar jag. Inte bara att det var lördag. En lördag FÖRE löning e det nog lugnare.

• Pingvinlakrits

Vi kom dit kl 11 och då var det kö bort till parkeringen, som för övrigt var smockfull så vi fick parkera långt bortanför Supermarket istället. Kundvagnarna var det också kö till!
    När vi gick ut kl 15 så var kön borta, men det var fortfarande svinmycket folk i affären. Så att komma dit kl 14 kanske funkar på en helg om man inte ska shoppa sådär sjukt mycket :P

• Mamsie

Kollar Gekås webcamera på www.ullared.se  Det ser tomt ut, och köbarometern är låååååg. Är det stängt eller? *kollar*
    HAHA, det är stängt på söndagar *knackar sig själv i pannan*

Hörrni! Nån som har testat resesängen? Är den bra, vad kostar den osv? DVS: kan man lika gärna köpa resesäng på Jysk/IKEA eller ska man satsa på Gekås?

Babysittern är helt ok (189kr), men inget för nyfödingar. Funkar för lite stabilare barn från 4-6 månader eller från de sitter själva?? Blir en underbar TV-fåtölj för barn från 1 år och flera år framåt misstänker jag

• Rokka Jill

problemet med inkomsten e:

15:e vissa får lön
    19:e pension, förtids pension o liknande
    20:e barnbidrag
    25:e lön
    27:e lön
    så ska man vara halvsäker e typ den tionde eller liknande ett bra datum..

• Noisy

Hej hej!
    Undrar om någon har sett om det finns hundsaker på ullared? Längtar såå att åka dit o handla julklappar.

• Fragglerock

VI ska åka 14.e och ber till högre makter om lite folk...

• nublu

Fragglerock : Jag instämmer i era böner och hoppas att det är folktomt den 17:e.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden