• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Talossa

Oj, oj, oj!

Nu MÅSTE jag bara åka dit!! Det gäller bara att övertala mannen då.

Tack så mycket!

• Rigmor Mortis

Och - just det ja - jag köper alltid massor med underkläder när jag är där. Och strumpor. Billigt och bra!

• Zazziz

När vi kom ut vid 12-tiden igår var kön ända bort på parkeringen, helt sjukt! Själva stod vi i kö kanske 30 minuter men då passade jag och svägerskan på att gå och köpa skor medans svärmor köade, det gäller att vara effektiv ;)
    I fredags var vi där vid 10-tiden och vi fick köa kanske en kvart innan vi kom in och då var det också mycket folk inne. Vi tog en andra omgång kl. 19 och då gick det att köra obehindrat med vagnen därinne, så skönt!

• Black Daisy

Ok jag måste fråga. Om man åker på en lördag, är det bäst att vara där när de öppnar eller att komma senare på eftermiddagen typ kl. 13. De stänger ju 17. Vad tror ni?

Eller.. är det bättre att åka på fredag kväll.. Men jag jobbar så jag är nog inte där förrän kl. 18 då och de stänger ju 20,, hinner man med allt då tror ni?

• Smurfan28

Jag ska dit nästa lördag.. e det nåt jag borde ta mig en extra titt på tycker ni?

• Tessou

De är väl bäst att åka dit mellan 10e - 20e i månaden.. då har man ju som minst pengar kvar.. Skulle ALDRIG åka dit den 25e.. då får man ju köa hela dan.....

• Black Daisy

Ja, vi hade ju tänkt åka nu i helgen.

• Tessou

Black Daisy
    Helgen som kommer? Då borde de ju vara minst folk, smart..

• Black Daisy

Ja fast jag tror det kommer bli mycket folk ändå.. Jag är rädd...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden