• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Rokka Jill
    nublu skrev 2006-10-08 12:49:51 följande:
    Fragglerock : Jag instämmer i era böner och hoppas att det är folktomt den 17:e.
    precis efter en löning. sorry men tror inte det =(
  • nublu

Rokka Jill : Den som lever får se. Det är en vardag iaf, borde minska folkmängden något iaf.

• Fragglerock

14.e är väl knappast efter löning? Eller är jag helt väck som får lön den 25.e?

• Alvinbus

Läste att Gekås slog försäljningsrekord nu i frdags. De sålde för 19 miljoner bara under den dagen. Antar att det var några av er som var där och knödde då Flört.

Mamma till världens bästa Alvin
  • Pusselbiten86

Var på Ullared igår.. Guuuud va folk

Men lite hittade vi allt

~~ Noah är de bästa som någonsin hänt oss.. 26- Maj 2006 ~~
  • Black Daisy

Aha, så det är alltså bäst att vara där innan öppning eller senare, inte mitt på dagen. Jag har alltid åkt på vardagar förut men nu funkar inte det eftersom mina föräldrar ska med. Jag känner mig jättenervös, hahahah! Kanske blir nedtrampad! Det blir nog bra, tack för alla tips!

• Busshia

Men sen e det ju så att de har det här Gekås kortet nu o då spelar det inte ngn roll när man får pengar... Så man kan faktiskt inte bara gå på när löning o så har varit..

Noisy: finns en avdelning till hund o katt nu med... några dynor, lite leksaker, godis o schampo o så...

• björkmamma

Mamsie: Resesängen är helt ok. Har inget att jämföra med men vi är nöjda.

• nublu

Fragglerock : De som har 2-veckorslön får tydligen den 13:e. Maken får då iaf. Visste inte att alla med 2-veckorslön fick samtidigt.

• Noisy

Busshia, tack för hjälpen ang hundprylar. Då vet jag att de har lite saker man kan shoppa iaf. Tack Tack!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden